Green Chameleon S9cc2skysjm Unsplash

Copywriting webteksten

Profiel vrijwilliger

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website kan schrijven. Benodigd: kennis van SEO en het schrijven van teksten die goed vindbaar zijn in Google.

Ervaring met:

  • Copywriting

Organisatie in het kort

De wereldwijde #GivingTuesday beweging draagt bij aan alle 17 Sustainable Development Goals via haar deelnemers.

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Welzijn

Project details

💒 #GivingTuesday

⏱️ 12-24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Draag bij met jouw copywriting skills aan de #GivingTuesday beweging in Nederland waarbij jouw teksten wereldwijd gezien zullen worden en voor iedereen direct duidelijk is waar #GivingTuesday voor staat.
Jordan van Bergen
Geschreven door Jordan van Bergen van #GivingTuesday

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We hebben een meerjarenplan met daarin datgene wat we nastreven uitgeschreven. Dit moet vertaald worden in teksten die aanspreken waardoor iedereen begrijpt:
1. Wat is #GivingTuesday?
2. Hoe kan ik meedoen?
3. Wat is er bereikt?

De website www.givingtuesday.nl bestaat sinds vorig jaar tijdens de 1e editie van #GivingTuesday in Nederland. Dit jaar volgt de 2e editie waarbij we nog duidelijker willen communiceren waar de beweging voor staat en wat we met zijn allen nastreven. En dit alles in kort en krachtige teksten die voor iedereen begrijpbaar zijn.

Wat hebben we nodig?

  • Goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website (SEO-proof).
  • Teksten in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • De website www.givingtuesday.nl bestaat sinds vorig jaar tijdens de 1e editie van #GivingTuesday in Nederland. Dit jaar volgt de 2e editie waarbij we nog duidelijker willen communiceren waar de beweging voor staat en wat we met zijn allen nastreven. En dit alles in kort en krachtige teksten die voor iedereen begrijpbaar zijn.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Onze huidige website.
  • Missie en visie document.
  • Globale content richting(en).

Waarom is dit project van waarde?

Door de juiste teksten maak jij voor iedereen duidelijker dan nu waar #GivingTuesday voor staat en zal met jouw hulp de impact die de beweging maakt worden vergroot.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

#GivingTuesday
#GivingTuesday

De missie van #GivingTuesday.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Heel Nederland

#GivingTuesday is de wereldwijde actiedag om goed te doen. Het wordt gevierd op de eerste dinsdag na Black Friday en Cyber Monday. Het is onze overtuiging dat iedereen goed wil doen en daarnaast vrijgevig is. Het is een wereldwijde beweging die zich inzet voor een mooiere en betere wereld. Wij geloven dat technologie ingezet kan worden om ervoor te zorgen dat vrijgevigheid ‘viral’ gaat.

Lees meer

Professionals over #GivingTuesday

Jerina 👐 Adviesrapport: Website User Experience

Jerina
Het was een fijne samenwerking met de mensen van #GivingTuesday