1579f6e6-b38b-4e93-b543-966720fad4b5

Adviesrapport: Website User Experience

Profiel vrijwilliger

Een User Experience Designer die onze website kan evalueren op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, in de vorm van een expert review. Benodigd: ervaring met het verbeteren van digitale producten zoals websites, apps of platformen.

Ervaring met:

  • UX

Organisatie in het kort

De wereldwijde #GivingTuesday beweging draagt bij aan alle 17 Sustainable Development Goals via haar deelnemers.

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Welzijn

Project details

💒 #GivingTuesday

⏱️ 10-20 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

Help via jouw UX kennis de #GivingTuesday beweging de volgende stap te zetten!
Jordan van Bergen
Geschreven door Jordan van Bergen van #GivingTuesday

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Conversie van bezoeker website naar deelnemer + daadwerkelijk #GivingTuesday initiatief aanmelden is het doel van de website.

Wat hebben we nodig?

  • Het in kaart brengen van knelpunten binnen onze User Experience.
  • Een advies met praktische verbeterpunten waarmee wij het digitale product naar een hoger niveau kunnen tillen. Bijvoorbeeld met voorbeelden van best practices of een actielijst (het liefst in volgorde van urgentie).
  • Een adviesdocument waarin het bovenstaande samenkomt, wat wij intern kunnen gebruiken als leidraad.
  • De website zo ingeregeld krijgen dat onze doelen, meer deelnemers en daadwerkelijke #GivingTuesday initiatieven gerealiseerd worden door middel van UX.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doelgroepomschrijving
  • De belangrijkste doelen die wij gebruikers willen laten volbrengen met het digitale product.
  • Copywriter is nu met de teksten bezig. We verwachten dat alle inspirerende teksten, doelgroepen en call2action zaken gereed zijn waarde UX bij aan moet sluiten.

Waarom is dit project van waarde?

Bezoekers van de website moeten geraakt worden door datgene wat de beweging nastreeft en moeten dus geconverteerd worden naar actieve deelnemers die een #GivingTuesday initiatief starten.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

#GivingTuesday
#GivingTuesday

De missie van #GivingTuesday.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Heel Nederland

#GivingTuesday is de wereldwijde actiedag om goed te doen. Het wordt gevierd op de eerste dinsdag na Black Friday en Cyber Monday. Het is onze overtuiging dat iedereen goed wil doen en daarnaast vrijgevig is. Het is een wereldwijde beweging die zich inzet voor een mooiere en betere wereld. Wij geloven dat technologie ingezet kan worden om ervoor te zorgen dat vrijgevigheid ‘viral’ gaat.

Lees meer

Professionals over #GivingTuesday

Jerina 👐 Adviesrapport: Website User Experience

Jerina
Het was een fijne samenwerking met de mensen van #GivingTuesday