cdf11d24-9bcc-4654-a882-455227324163

Marktonderzoek naar verdienmodel

Organisatie in het kort

Girls Forward

We werken samen met meiden tussen de 14 tot 21 jaar aan zelfredzaamheid, zelfvertrouwen, netwerkuitbreiding, en talentontwikkeling met thema's als: health, identity, grenzen, performance & future. Because girls matter!

Lees meer

Impact thema’s

💛 Educatie
💛 Welzijn
💛 Sport en recreatie

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise, kunnen we onze Girls Forward methodiek delen aan meer organisaties, om zo meer impact te creëren voor de meiden!

Marloes Nijland

Marloes Nijland

Girls Forward

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Girls Forward is actief sinds 2012 als organisatie die jonge meiden in hun kracht zet. Dit doen we met de door onszelf ontwikkelde Methodiek waarmee we de meiden een jaar lang begeleiden. Deze methode is gecertificeerd door het Verwey Jonkers instituut en maakt bewezen impact. En daarmee vallen we zelfs internationaal op: de UvA en NYU doen onderzoek naar onze werkwijze. We willen meer meiden helpen, niet door zelf meer meiden te helpen, maar door onze methode te delen met andere organisaties d.m.v. train-de-trainer en franchising. We willen graag onderzoek doen naar onze propositie en de potentie daarvan. Uiteindelijk willen we erachter komen wat de bereidheid is om dit te gaan gebruiken en wat ze hiervoor willen betalen. Kunnen wij dit samen gaan oppakken?

Hier zijn we naar op zoek

  • Hulp bij een marktonderzoek naar onze nieuwe Girls Forward Methodiek. Denk aan: afnemers/doelgroep GFM, aantal, betalingsbereidheid, inschatting van opbrengsten (betalingsbereidheid).
  • Een omschrijving van de propositie: wat maakt de Girls Forward Methodiek aantrekkelijk voor hen; en wat verwachten ze van ons als ze onze methode afnemen?
  • Jouw bevindingen in een eindverslag wat gedeeld kan worden met het Girls Forward bestuur.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een marketeer, die als sparringpartner kan helpen met een marktonderzoek naar onze doelgroep en naar de pricing van onze nieuwe propositie, de Girls Forward Methodiek.

  • Je bent een facilitator of sparringpartner die samen met ons dieper in de wereld van strategische marketing duikt.
  • We gaan graag om tafel met iemand die bekend is met zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise kan je ons helpen de marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
🔎 Markt onderzoek

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Contactgegevens.
  • Bepaalde enquête vragen kunnen we (samen) vooraf bedenken en opstellen.
  • We gaan je uiteraard ondersteunen waar nodig.

Girls Forward
Girls Forward

De missie van Girls Forward.

📚Educatie
🌿 Groeiende fase
📍Zaandam

We engage, educate and empower Girls. Because Girls Matter! Wij focussen ons op preventief meidenwerk in de leeftijdscategorie van 14 tot 21 jaar. Het doel is om de meiden te ondersteunen en te stimuleren bij hun ontwikkeling. Hier ligt de focus op het vergroten van de zelfredzaamheid en uitbreiden van het netwerk van de meiden en het ontwikkelen van talent. Dit doen we door middel van empowerment sessies, individuele coaching en events.

Lees meer