cdf11d24-9bcc-4654-a882-455227324163
🌱 Ik wil helpen

Marktonderzoek naar verdienmodel

Profiel vrijwilliger

Een marketeer, die als sparringpartner kan helpen met een marktonderzoek naar onze doelgroep en naar de pricing van onze nieuwe propositie, de Girls Forward Methodiek.

Ervaring met:

  • Markt onderzoek

Organisatie in het kort

We werken samen met meiden tussen de 14 tot 21 jaar aan zelfredzaamheid, zelfvertrouwen, netwerkuitbreiding, en talentontwikkeling met thema's als: health, identity, grenzen, performance & future. Because girls matter!

  • Educatie
  • Welzijn
  • Sport en recreatie

Project details

💒 Girls Forward

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise, kunnen we onze Girls Forward methodiek delen aan meer organisaties, om zo meer impact te creëren voor de meiden!
Marloes Nijland
Geschreven door Marloes Nijland van Girls Forward

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Girls Forward is actief sinds 2012 als organisatie die jonge meiden in hun kracht zet. Dit doen we met de door onszelf ontwikkelde Methodiek waarmee we de meiden een jaar lang begeleiden. Deze methode is gecertificeerd door het Verwey Jonkers instituut en maakt bewezen impact. En daarmee vallen we zelfs internationaal op: de UvA en NYU doen onderzoek naar onze werkwijze.

We willen meer meiden helpen, niet door zelf meer meiden te helpen, maar door onze methode te delen met andere organisaties d.m.v. train-de-trainer en franchising. We willen graag onderzoek doen naar onze propositie en de potentie daarvan. Uiteindelijk willen we erachter komen wat de bereidheid is om dit te gaan gebruiken en wat ze hiervoor willen betalen. Kunnen wij dit samen gaan oppakken?

Wat hebben we nodig?

  • Hulp bij een marktonderzoek naar onze nieuwe Girls Forward Methodiek. Denk aan: afnemers/doelgroep GFM, aantal, betalingsbereidheid, inschatting van opbrengsten (betalingsbereidheid).
  • Een omschrijving van de propositie: wat maakt de Girls Forward Methodiek aantrekkelijk voor hen; en wat verwachten ze van ons als ze onze methode afnemen?
  • Jouw bevindingen in een eindverslag wat gedeeld kan worden met het Girls Forward bestuur.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Contactgegevens.
  • Bepaalde enquête vragen kunnen we (samen) vooraf bedenken en opstellen.
  • We gaan je uiteraard ondersteunen waar nodig.
Marloes Nijland
Marloes Nijland Anders

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Girls Forward
Girls Forward

De missie van Girls Forward.

📚Educatie
🌿 Groeiende fase
📍Zaandam

We engage, educate and empower Girls. Because Girls Matter! Wij focussen ons op preventief meidenwerk in de leeftijdscategorie van 14 tot 21 jaar. Het doel is om de meiden te ondersteunen en te stimuleren bij hun ontwikkeling. Hier ligt de focus op het vergroten van de zelfredzaamheid en uitbreiden van het netwerk van de meiden en het ontwikkelen van talent. Dit doen we door middel van empowerment sessies, individuele coaching en events.

Lees meer