Roy 👐 Social Media strategie sessies

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"
Roy
50.000 theeboeren helpen aan een leefbaar loon, dat is ons doel en daar kan jij bij helpen! Wij zoeken jouw UX expertise om een scherpere customer journey te maken. Spar je met ons mee met een kopje thee?
Frank about tea
Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
Een scherpere customer journey, is meer mensen die thee bestellen is sneller naar ons doel om 50.000 theeboeren aan een leefbaar loon te helpen!
Door David Kellerman
⏱️ Geplaatst op 10 mei 2021
We zijn aan het kijken om een overstap te maken naar een nieuw development platform. Op dit moment zitten we op Wordpress en willen overstappen naar Shopify. Daarnaast zitten we in een rebrandingproject waardoor we onze kerndoelgroep veel beter kunnen aanspreken. We kunnen jouw hulp dus goed gebruiken
Kennis is er op gemiddeld niveau, maar doordat wij te dicht op de business zitten, kunnen we af en toe niet meer helder kijken naar wat de juiste route is. Zelf heb ik de de huidige website gedesigned, met de kennis/ervaring die ik heb (not great, maar voldoende)
Een UX specialist met ervaring binnen het vakgebied en kan kennis op een heldere manier overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).
Help David de UX te verbeteren
David is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 14 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!
Lees meer