Asantha Abeysooriya Benitta8pp8 Unsplash

User Experience Coach

Project details

💒 Frank about tea

🛠️ UX

⏱️ 8-12 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 8-12 weken

Organisatie in het kort

Thee direct vanuit de plantage in je brievenbus. Wij betalen de boer een leefbaar loon en investeren 2% van de omzet in farmer field schools.

  • Innovatie
  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Armoede

Profiel vrijwilliger

Een UX specialist met ervaring binnen het vakgebied en kan kennis op een heldere manier overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Een scherpere customer journey, is meer mensen die thee bestellen is sneller naar ons doel om 50.000 theeboeren aan een leefbaar loon te helpen!
Geschreven door David Kellerman van Frank about tea

Project­omschrijving

Goed om te melden.

We zijn aan het kijken om een overstap te maken naar een nieuw development platform. Op dit moment zitten we op Wordpress en willen overstappen naar Shopify. Daarnaast zitten we in een rebrandingproject waardoor we onze kerndoelgroep veel beter kunnen aanspreken. We kunnen jouw hulp dus goed gebruiken

Wat ik zou willen bereiken met de coach.

Waar ik binnen dit traject behoefte aan heb.

Hoe ik contact zou willen houden.

Frank about tea
Frank about tea
Hendrik Figeeweg 3
2031 BJ Haarlem
Frank about tea
David Kellerman
David Kellerman

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Waar ze trots op zijn

  • We investeren 2% van onze omzet terug in farmer field schools, hier hebben we inmiddels meer dan 200 boeren een jaar lang kunnen trainen.
  • Wij zijn 'FAIRCHAIN' doordat wij meer waarde creëren voor onze boeren, door daar te verpakken, te blenden en nieuwe smaken te bedenken.
  • We betalen onze boeren boven de fairtradeprijs en krijgen allemaal een living wage.
  • We hebben een €1 bod gedaan op de theedivisie van Unilever, toen zij Lipton in de etalage wilde zetten. Ze hebben het bod niet geaccepteerd ;)