Pexels Dominika Roseclay 905163

Online Marketing Coach

Project details

💒 Frank about tea

🛠️ Online marketing

⏱️ 8-12 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 8-12 weken

Organisatie in het kort

Thee direct vanuit de plantage in je brievenbus. Wij betalen de boer een leefbaar loon en investeren 2% van de omzet in farmer field schools

  • Innovatie
  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Armoede

Profiel vrijwilliger

Heeft aantoonbare ervaring met het vakgebied en kan kennis op een heldere manier overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleid met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Elke kop thee die wij extra verkopen helpt een theeboer met een leefbaar loon. Daarbovenop investeren we 2% van onze omzet in farmer field schools. Meer zichtbaarheid = meer happy farmers :)
Geschreven door David Kellerman van Frank about tea

Project­omschrijving

Goed om te melden.

Op dit moment hebben wij een campagne lopen op Facebook die we willen optimaliseren, daar loop ik op vast. Samen met jou zou ik willen kijken hoe ik dit kan verbeteren. Graag zou ik willen begrijpen welke metrics leidend zijn en welke copy of creative het beste werkt.

Wat ik zou willen bereiken met de coach.

Waar ik binnen dit traject behoefte aan heb.

Hoe ik contact zou willen houden.

David Kellerman
David Kellerman

Meer weten?

Frank about tea
Frank about tea
Hendrik Figeeweg 3
2031 BJ Haarlem
Frank about tea
David Kellerman
David Kellerman

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waarin wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienen, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Waar ze trots op zijn

  • We investeren 2% van onze omzet terug in farmer field schools, hier hebben we inmiddels meer dan 200 boeren een jaar lang kunnen trainen
  • Wij zijn 'FAIRCHAIN' doordat wij meer waarde creeeren bij onze boeren door daar te verpakken, blenden en nieuwew smaken bedenken
  • We betalen onze boeren boven de fairtradeprijs en krijgen allemaal een living wage
  • We hebben een €1 bod gedaan op de theedivisie van Unilever, toen zij Lipton in de etalage wilde zetten. Ze hebben het bod niet geaccepteerd ;)

Ken je iemand die past bij dit project?

Help dit goede doel een handje.