Daniel Krueger 6 Didzoezya Unsplash

Facebook Pixel set-up en uitleg

Project details

💒 Frank about tea

🛠️ Online marketing

⏱️ 4-8 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 1-3 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis

Organisatie in het kort

Thee direct vanuit de plantage in je brievenbus. Wij betalen de boer een leefbaar loon en investeren 2% van de omzet in farmer field schools

  • Innovatie
  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Armoede

Profiel vrijwilliger

Een online marketeer die op een heldere manier kennis kan overbrengen van Facebook Pixel. Benodigd: kennis van Pixel en ervaring met het installeren ervan.

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Betere data = beter campagnes = meer omzet = meer boeren aan een leefbaar loon! Simple as that :)
Geschreven door David Kellerman van Frank about tea

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We moeten kunnen vertrouwen op data die wij doorkrijgen vanuit Facebook. Als dit niet klopt, dan komen we nergens. Betere data betekent scherpere campagnes en meer omzet. Daarmee kunnen we meer boeren aan een leefbaar loon helpen.

Wat hebben we nodig?

  • Training/advies over Facebook Pixel.
  • Hulp bij het installeren van een Facebook Pixel.
  • Wanneer relevant: we leren graag meer over A/B testing voor effectieve campagnes.
  • Facebook pixel is geinstalleerd maar geeft onjuiste data door, is voor ons onduidelijk waar het probleem ligt

Wat hebben we al?

  • Facebook pagina van onze organisatie.
  • Onze website.
  • De mogelijkheid om onze webbeheerder kleine werkzaamheden te laten uitvoeren (bijvoorbeeld om Tag Manager of Facebook Pixel te installeren).
  • Google Analytics.
  • Google Tag Manager.
Frank about tea
Frank about tea
Hendrik Figeeweg 3
2031 BJ Haarlem
Frank about tea
David Kellerman
David Kellerman

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waarin wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienen, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Waar ze trots op zijn

  • We investeren 2% van onze omzet terug in farmer field schools, hier hebben we inmiddels meer dan 200 boeren een jaar lang kunnen trainen
  • Wij zijn 'FAIRCHAIN' doordat wij meer waarde creeeren bij onze boeren door daar te verpakken, blenden en nieuwew smaken bedenken
  • We betalen onze boeren boven de fairtradeprijs en krijgen allemaal een living wage
  • We hebben een €1 bod gedaan op de theedivisie van Unilever, toen zij Lipton in de etalage wilde zetten. Ze hebben het bod niet geaccepteerd ;)