Customer journey map

Frank about tea

Frank about tea

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Help Frank about tea

Customer journey map

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

David Kellerman

Door David Kellerman

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX

Een UX professional die een customer journey map kan maken.

David Kellerman

Help David de UX te verbeteren

David is jouw contactpersoon voor dit project

Help Frank about tea

Customer journey map

Hoe het werkt?

Klik hier
Frank about tea
Frank about tea

De missie van Frank about tea.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Haarlem

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Lees meer

Professionals over Frank about tea

Roy 👐 Social Media strategie sessies

💛
rating-stars

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"

Roy

Melissa 👐 User Experience Coach

💛
rating-stars

"Achter deze mooie en eerlijke thee producten, zitten ondernemers die weten waar ze het over hebben. Soms wil je als ondernemer het liefste alles zelf doen, maar mis je net die extra kennis om het af te maken, heb je af en toe een zetje in de juiste richting nodig of zoek je hulp bij de puntjes op de i zetten. Soms zijn een paar stappen terug noodzakelijk om verder vooruit te kunnen. Dat maakte deze samenwerking zo fijn, ik heb een aanzet kunnen doen voor de structuur van de nieuwe website en ik heb mijn kennis en advies kunnen overdragen aan David. Ik merkte dan ook dat hij hier zelf ook gelijk mee aan de slag ging, waardoor het echt een samenwerking was. Het was een fijne en inspirerende samenwerking en een mooi doel om aan bij te kunnen dragen. Ik blijf Frank About Tea zeker volgen en ik kijk er naar uit om de resultaten te zien."

Melissa

Walter 👐 B2B Customer Journey

💛
rating-stars

"Erg leuk, jong en energiek bedrijf met dito medewerkers. Prettig in de samenwerking om bedrijfsprocessen te optimaliseren en nieuwe markten te verkennen."

Walter