Pexels Judit Peter 1766604

Creatieve inhakers voor social media

Heb jij dat creatieve brein dat pakkende inhakers kan bedenken voor onze campagnes? Dan is dit project op jouw buik geschreven! Help mee om meer happy farmers te creëren.

Frank about tea

Frank about tea

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Help Frank about tea

Creatieve inhakers voor social media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Door zichtbaarder te zijn, verkopen wij meer thee en creëren we meer impact op het leefbaar loon van onze boeren.

David Kellerman

Door David Kellerman

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 06 januari 2021

Waarom we jou nodig hebben

We zijn teveel bezig met de basics van onze webshop, waardoor we te kort schieten om in te haken op relevante momenten, zoals nu Dry January. We hebben iemand nodig die met een helikopterview naar onze campagnes kan kijken en wilt meedenken.

Wat ga je doen?

  • Het bedenken en uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten en die passen bij onze merkidentiteit.
  • Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om zelf posts te maken.

Wat we al hebben

  • Missie en visie document.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.
  • Een lopende webshop.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting

Een Social Media specialist of creative concepter, die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.

  • Ervaring met diverse sociale mediaplatforms en kennis van trends.
  • Je hebt een flinke dosis creativiteit om relevante inhakers te bedenken.
David Kellerman

Help David de Social Media te verbeteren

David is jouw contactpersoon voor dit project

Help Frank about tea

Creatieve inhakers voor social media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Frank about tea
Frank about tea

De missie van Frank about tea.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Haarlem

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Lees meer

Professionals over Frank about tea

Roy 👐 Social Media strategie sessies

💛
rating-stars

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"

Roy

Melissa 👐 User Experience Coach

💛
rating-stars

"Achter deze mooie en eerlijke thee producten, zitten ondernemers die weten waar ze het over hebben. Soms wil je als ondernemer het liefste alles zelf doen, maar mis je net die extra kennis om het af te maken, heb je af en toe een zetje in de juiste richting nodig of zoek je hulp bij de puntjes op de i zetten. Soms zijn een paar stappen terug noodzakelijk om verder vooruit te kunnen. Dat maakte deze samenwerking zo fijn, ik heb een aanzet kunnen doen voor de structuur van de nieuwe website en ik heb mijn kennis en advies kunnen overdragen aan David. Ik merkte dan ook dat hij hier zelf ook gelijk mee aan de slag ging, waardoor het echt een samenwerking was. Het was een fijne en inspirerende samenwerking en een mooi doel om aan bij te kunnen dragen. Ik blijf Frank About Tea zeker volgen en ik kijk er naar uit om de resultaten te zien."

Melissa

Walter 👐 B2B Customer Journey

💛
rating-stars

"Erg leuk, jong en energiek bedrijf met dito medewerkers. Prettig in de samenwerking om bedrijfsprocessen te optimaliseren en nieuwe markten te verkennen."

Walter