Jason Leung Nkdn7qdbqam Unsplash

Contentstrategie

Help jij ons met een contentstrategie die ons merk sterker gaat uitdragen zodat we nog meer theeboeren van een leefbaar loon kunnen voorzien? Wij kijken uit om met jou samen te werken, content creator!

Frank about tea

Frank about tea

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Help Frank about tea

Contentstrategie

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Meer zichtbaarheid op onze socials = meer happy farmers :)

David Kellerman

Door David Kellerman

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 25 januari 2021

Waarom we jou nodig hebben

We hebben te weinig expertise om echt content op het niveau te brengen om een goede online aanwezigheid te creëren. Graag kijken we samen met jou hoe we beter gebruik kunnen maken van ons merkverhaal in onze content. Waar schrijven we over? Hoe vaak? En hoe doen we dit?

Wat ga je doen?

  • Een contentstrategie met bijvoorbeeld zaken als communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen, content-tactieken (We staan erg open voor input).
  • Strategisch overleg over huidige doelstellingen, activiteiten, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een beoordeling van onze huidige content activiteiten.
  • Een start plan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.
  • Een lijst met onderwerpen waar we het beste over kunnen schrijven.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we willen overbrengen.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Al eerder geschreven blogs.
  • Social kanalen .
  • Goed merkgevoel, maar nog moeite om dit aan de product/consumerzijde in woord over te brengen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🧭 Communicatie strategie

Een contentstrateeg die een effectieve contentstrategie kan formuleren. Benodigd: ervaring met content, communicatiedoelstellingen, doelgroepen en strategie.

David Kellerman

Help David de Copywriting te verbeteren

David is jouw contactpersoon voor dit project

Help Frank about tea

Contentstrategie

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Frank about tea
Frank about tea

De missie van Frank about tea.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Haarlem

Na ons avontuur op de motor in Oost-Afrika waar wij in gesprek gingen met de makers achter ons dagelijkse kopje thee, ontdekten wij dat ze schrikbarend weinig verdienden, dit moest anders! Wij besloten het radicaal anders te doen, door direct bij de makers van onze thee in te kopen. Nu, 4 jaar later, zijn we hard op weg om elke dag meer impact te creëren met elk verkocht kopje thee!

Lees meer

Professionals over Frank about tea

Roy 👐 Social Media strategie sessies

💛
rating-stars

"David is erg fijn om mee samen te werken. Hij is duidelijk, snel in reactie, en denkt goed mee. Erg fijn om een klus voor Frank About Tea te doen!"

Roy

Melissa 👐 User Experience Coach

💛
rating-stars

"Achter deze mooie en eerlijke thee producten, zitten ondernemers die weten waar ze het over hebben. Soms wil je als ondernemer het liefste alles zelf doen, maar mis je net die extra kennis om het af te maken, heb je af en toe een zetje in de juiste richting nodig of zoek je hulp bij de puntjes op de i zetten. Soms zijn een paar stappen terug noodzakelijk om verder vooruit te kunnen. Dat maakte deze samenwerking zo fijn, ik heb een aanzet kunnen doen voor de structuur van de nieuwe website en ik heb mijn kennis en advies kunnen overdragen aan David. Ik merkte dan ook dat hij hier zelf ook gelijk mee aan de slag ging, waardoor het echt een samenwerking was. Het was een fijne en inspirerende samenwerking en een mooi doel om aan bij te kunnen dragen. Ik blijf Frank About Tea zeker volgen en ik kijk er naar uit om de resultaten te zien."

Melissa

Walter 👐 B2B Customer Journey

💛
rating-stars

"Erg leuk, jong en energiek bedrijf met dito medewerkers. Prettig in de samenwerking om bedrijfsprocessen te optimaliseren en nieuwe markten te verkennen."

Walter