Marike 👐 Korte animatie

"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."
Marike
Duizenden producten flirten met je, met mooipraatmarketing en sjoemelreclames. Welk product is de grootste voedsel misleider van het jaar? Dat laten we zien met ons Gouden Windei verkiezing. Promoot jij deze verkiezing met toffe social posts?
Foodwatch
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Uren
15 tot 25 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Bereik en activeer nog meer mensen die samen met ons kunnen strijden voor veilig, gezond en eerlijk voedsel voor iedereen!
Door Liz Kunst
Anders
⏱️ Geplaatst op 25 oktober 2022
Je wordt aan alle kanten verleid door voedselproducenten. We houden ieder jaar een verkiezing welk product het meest misleidend is. Tijdens de gouden windei verkiezing zijn wij altijd ontzettend druk en wij voeren voor deze bekende campagne graag actief online actie, daarom zoeken wij in deze periode wat versterking om originele posts te creëren voor onze sociale media. Met de aandacht op Reels op Instagram, maar ook Facebook, LinkedIn en Twitter mogen niet ontbreken. Hoe meer we misleiding aan de kaak stellen, hoe eerlijker, veiliger en gezonder de producten worden.
Een designer die een design kan maken voor Social Media. Bijvoorbeeld voor een Social posts, carrousels en/of online banners.
Help Liz de Grafisch Design te verbeteren
Liz is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
15 tot 25 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Lees meer