Missie, visie en waarden

Foodwatch

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Lees meer

Foodwatch

Hoe wij helpen

Foodwatch onthult misleidende etiketten en strijdt tegen schadelijke pesticiden. Ze voeren campagnes voor een gezondere voedselomgeving en zetten politici onder druk voor betere regels.

Waarom

  • Misleiding: etiketten geven consumenten vaak onjuiste of onvolledige informatie over voedsel.
  • Gezondheid: er zijn onvoldoende maatregelen tegen overgewicht en een ongezonde voedselomgeving.
  • Veiligheid: schadelijke pesticiden worden gebruikt zonder voldoende bescherming voor consumenten.

Wie we helpen

  • Consumenten in Nederland die misleid worden door etikettering en marketing van voedingsmiddelen
  • Mensen met overgewicht of gezondheidsrisico’s door een ongezonde voedselomgeving
  • Consumenten die bezorgd zijn over milieu- en gezondheidsimpact van voedselproductie

Help Foodwatch

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Nicole

Help Nicole van Foodwatch

Nicole is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatiestrategie
✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie
Nicole

Door Nicole van Gemert

Directeur

⏱️ Geplaatst op 15 oktober 2020

Help Foodwatch

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

ribbon-starDuurzaamheid, natuur en milieu
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointAmsterdam

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Marike 👐 Korte animatie

💛
rating-stars

"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."

Marike

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

💛
rating-stars

"Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!"

Simone

Jasmijn 👐 Flexibele Design ondersteuning

💛
rating-stars

"Tijdens dit project heb ik een fijne samenwerking mogen ervaren met Anke. We hadden samen een duidelijke communicatie van wat er van elkaar verwacht werd en daarnaast waren de meetings ook nog eens gezellig. Er is ruimte voor eigen ideeën en Anke was erg betrokken bij het project. Bedankt voor de fijne samenwerking en misschien tot in de toekomst!"

Jasmijn

Niek 👐 Marketing strategie sessies

💛
rating-stars

"Super enthousiaste club mensen!"

Niek

Het BUREAU 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen. "

Het BUREAU

Anouk 👐 Communicatie strategie

💛
rating-stars

"Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg. "

Anouk

Ontdek soortgelijke projecten

Waar jij direct het verschil kunt maken