🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨
Inschrijven is helaas niet meer mogelijk
Ontdek hieronder andere mooie projecten
Foodwatch
Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Lees meer
Help Foodwatch
Marketing strategie sessies
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
Help Nina van Foodwatch
Nina is jouw contactpersoon voor dit project
Profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Door Nina Bidault
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 05 november 2020
Help Foodwatch
Marketing strategie sessies
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
De missie van Foodwatch .
Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.
Lees meer
Foodwatch
Recht op eerlijk, veilig en gezond eten.
Wie wij zijn
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Onze projecten en activiteiten
Foodwatch Nederland strijdt voor het recht van consumenten op eerlijk, veilig en gezond voedsel. Dit doen wij door:
- Onderzoeken uitvoeren naar misleidende etiketten en schadelijke stoffen
- Campagnes voeren om bewustwording te vergroten
- Rechtszaken starten tegen voedselmisstanden
- Lobbyen bij overheid voor betere regelgeving
- Voorlichting geven aan consumenten en media
Onze impact
Dankzij ons werk krijgen consumenten eerlijk, veilig en gezond voedsel en wordt de voedselindustrie transparanter. Zo hebben wij er bijvoorbeeld voor gezorgd dat:
- Misstanden in de voedingsindustrie breed bekend werden via media en campagnes.
- Industrie en overheid belangrijke veranderingen doorvoerden na onze acties.
- Ministers werden geconfronteerd met Kamervragen over voedselveiligheid en consumentenrechten.
Nieuwtjes
Foodwatch Nederland, met ANBI-status, zet zich in voor eerlijk en veilig voedsel. Hun campagnes leiden tot echte veranderingen en Kamervragen. Samenwerking met internationale experts versterkt hun impact. Lees meer in de pers: https://www.foodwatch.org/nl/over-foodwatch/dit-is-foodwatch/