Marike 👐 Korte animatie

"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."
Marike
Wij zijn hard op zoek naar iemand die ons de ins en outs van onlinemarketing kan laten zien. Vooral: wat is er allemaal mogelijk? Het laaghangend fruit is geplukt: het wordt tijd een verdiepingsslag te maken.
Foodwatch
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
Wij zijn op zoek naar de expertise van een online marketeer om geïnspireerd te worden en richting te geven aan ons online marketing beleid.
Door Nina Bidault
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 05 november 2020
Bij het nadenken over onze rapportages van de diverse fondsenwervingskanalen, (TM, DM, Nieuwsbrieven en website) werden we ons ervan bewust dat we iemand nodig hebben om verder te kijken dan we nu zelf doen / kunnen. Wij zijn op zoek naar de expertise van een online marketeer om geïnspireerd te worden en richting te geven aan ons online marketing beleid. Op die manier willen we onze doelgroep uitbreiden. Hoe bereiken we online de mensen die geïnteresseerd zijn maar nog niet bij ons betrokken zijn? Hoe kunnen we het geefgedrag beïnvloeden van onze nieuwsbrief abonnees en signers?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
Help Nina de Communicatie strategie te verbeteren
Nina is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Lees meer