Ux Indonesia 1V5zggtyxvc Unsplash

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Het ontbreekt ons aan specialistische kennis om een goede online donor journey in kaart te brengen. Kan jij je kennis aan ons overbrengen? Wij willen in staat zijn om beter inzicht te krijgen in de ervaring van onze donateurs.

Foodwatch

Foodwatch

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Help Foodwatch

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

Nicole van Gemert

Door Nicole van Gemert

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 15 oktober 2020

Waarom we jou nodig hebben

Wij maken gebruik van een CRM systeem en database die enkele mogelijkheden bieden om een donor journey te 'mappen', maar wij maken hier nog onvoldoende gebruik van. Het ontbreekt ons aan specialistische kennis om een goede online donor journey in kaart te brengen.

Wat ga je doen?

  • Wat is een Customer Journey Map en wat kan het betekenen voor je organisatie?
  • Wat zijn persona's en hoe kan ik beginnen hiermee te werken?
  • Wat zijn handige toolkits, templates en/of methodieken om zelf met een Customer Journey Map aan de slag te gaan?
  • Hoe start ik als organisatie met Customer Journey Mapping?

Wat we al hebben

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

👩‍💻 UX
💭 Design thinking

Een UX specialist die zijn of haar kennis van customer journeys en persona's kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Nicole van Gemert

Help Nicole de UX te verbeteren

Nicole is jouw contactpersoon voor dit project

Help Foodwatch

Kennissessie Customer Journeys & Persona's

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Marike 👐 Korte animatie

💛
rating-stars

"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."

Marike

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

💛
rating-stars

"Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!"

Simone

Jasmijn 👐 Flexibele Design ondersteuning

💛
rating-stars

"Tijdens dit project heb ik een fijne samenwerking mogen ervaren met Anke. We hadden samen een duidelijke communicatie van wat er van elkaar verwacht werd en daarnaast waren de meetings ook nog eens gezellig. Er is ruimte voor eigen ideeën en Anke was erg betrokken bij het project. Bedankt voor de fijne samenwerking en misschien tot in de toekomst!"

Jasmijn

Niek 👐 Marketing strategie sessies

💛
rating-stars

"Super enthousiaste club mensen!"

Niek

Het BUREAU 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen. "

Het BUREAU

Anouk 👐 Communicatie strategie

💛
rating-stars

"Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg. "

Anouk