Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.
Ervaring met:
Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.
💒 Foodwatch
⏱️ 3-6 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 1-2 weken
💻 In een videocall of op locatie (geen voorkeur).
🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw expertise kunnen wij onze contentmarketing zo effectief mogelijk inzetten zodat nog meer mensen weten wat ze eten!🍴
Tot nu toe verzinnen we alles zelf zonder dat daar een strategie achter zit. Werkt prima hoor, maar wat valt er nog te verbeteren? Wij zijn benieuwd naar wat ''anderen', of de doelgroep, ziet als goede content.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.
Lees meer