89465b3b-b95b-4b13-ae95-c76081a9f34e

Kennissessie Content marketing

Goede content maken; we denken dat wij op de goede weg zitten maar we kunnen dat ook mis hebben. Deel jij je kennis zodat we hier meer inzicht in kunnen krijgen? Zo zorgen wij ervoor dat nog meer mensen weten wat ze eten! 🥕

Foodwatch

Foodwatch

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Help Foodwatch

Kennissessie Content marketing

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen wij onze contentmarketing zo effectief mogelijk inzetten zodat nog meer mensen weten wat ze eten!🍴

Nicole van Gemert

Door Nicole van Gemert

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 21 april 2021

Waarom we jou nodig hebben

Tot nu toe verzinnen we alles zelf zonder dat daar een strategie achter zit. Werkt prima hoor, maar wat valt er nog te verbeteren? Wij zijn benieuwd naar wat ''anderen', of de doelgroep, ziet als goede content.

Wat ga je doen?

  • Hoe maak en verspreid je goede content?
  • Wat zijn de bouwstenen van een goede content strategie?
  • Op welke manier kunnen wij de boodschap ''weet wat je eet'' goed overbrengen, of is een andere boodschap beter?
  • Hoe schrijf je een goede blog/artikel of social post?
  • Hoe gebruik je contentmarketing in een social media strategie?
  • Wat zijn goede voorbeelden van content marketing (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)?

Wat we al hebben

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Nicole van Gemert

Help Nicole de Communicatie strategie te verbeteren

Nicole is jouw contactpersoon voor dit project

Help Foodwatch

Kennissessie Content marketing

Uren

3 tot 6 uur in totaal

Periode

In 1 tot 2 weken

Hoe het werkt?

Klik hier
Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Marike 👐 Korte animatie

💛
rating-stars

"Duidelijke, heldere en enthousiaste samenwerking. Was leuk en ik was blij met het resultaat."

Marike

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

💛
rating-stars

"Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!"

Simone

Jasmijn 👐 Flexibele Design ondersteuning

💛
rating-stars

"Tijdens dit project heb ik een fijne samenwerking mogen ervaren met Anke. We hadden samen een duidelijke communicatie van wat er van elkaar verwacht werd en daarnaast waren de meetings ook nog eens gezellig. Er is ruimte voor eigen ideeën en Anke was erg betrokken bij het project. Bedankt voor de fijne samenwerking en misschien tot in de toekomst!"

Jasmijn

Niek 👐 Marketing strategie sessies

💛
rating-stars

"Super enthousiaste club mensen!"

Niek

Het BUREAU 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen. "

Het BUREAU

Anouk 👐 Communicatie strategie

💛
rating-stars

"Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg. "

Anouk