ac397a21-a21e-4175-a6b6-19f7a4cfb744

Creatieve Brainstormsessie

Profiel vrijwilliger

Een creatieve geest die divergerend mee kan meedenken en voor frisse en nieuwe invalshoeken kan zorgen. Benodigd: ervaring met het faciliteren en/of doen van creatieve brainstorms, daarnaast bekend met technieken die geschikt zijn voor ideeën creatie.

Ervaring met:

  • Creative concepting

Organisatie in het kort

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Foodwatch

⏱️ 3-6 uur in totaal

🗓️

💻 Op locatie.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Door ons weten mensen wat ze eten. Met jouw creativiteit weten mensen ons te herkennen waardoor we
Nicole van Gemert
Geschreven door Nicole van Gemert van Foodwatch

Project­omschrijving

Ons huidige kennisniveau.

- Foodwatch-identiteit (missie, visie, waarden, pains gains, huidige doelgroep, ...) is uitgewerkt.
- Surveys bij eigen doelgroep + bredere populatie uitgevoerd en geanalyseerd.
- Jaarplan campagnes 2022 is uitgewerkt.
- Online strategie wordt momenteel uitgewerkt.

De inhoud van de sessie.

  • Een creatieve sessie in de vorm van een workshop die helpt bij ideeën creatie.
  • Het uitwerken van de sessie in de vorm van een beknopte wrap-up met concrete actiepunten.
  • Hoe kunnen we foodwatch als organisatie bekend en begrijpelijk maken bij het grote publiek? M.a.w. de vele campagnes herleiden tot duidelijk 'foodwatch-merk'.
  • Wat zijn de verschillende 'foodwatch-persona's'? Persona creëren per (mogelijke) doelgroep van foodwatch.
  • Hoe kunnen we nieuwe doelgroepen aanboren?
  • Concrete/praktische uitkomst van de brainstormsessie: aanzet voor reclamevideo over foodwatch voor breed publiek.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Mensen die aanwezig zijn bij de sessie.

  • Marketing / communicatie teamlid
  • De oprichter
  • Fondsenwerving teamlid
  • Projectmedewerker

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Simone
Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!

Niek 👐 Marketing strategie sessies

Niek
Super enthousiaste club mensen!

Het BUREAU 👐 Illustraties

Het BUREAU
Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen.

Anouk 👐 Communicatie strategie

Anouk
Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg.