Thomas Le Prjhn4mbsmm Unsplash

Communicatie strategie

Profiel vrijwilliger

Een communicatie strateeg die een effectieve communicatie strategie kan formuleren. Benodigd: heeft ervaring met content, communicatiedoelstellingen, doelgroepen en strategie.

Ervaring met:

  • Communicatie

Organisatie in het kort

Foodwatch vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Wetenschap en onderzoek

Project details

💒 Foodwatch

⏱️ 8-24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Als dé onafhankelijke voedselwaakhond van Nederland stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de rotte plekken in onze voedselvoorziening.
Nicole van Gemert
Geschreven door Nicole van Gemert van Foodwatch

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Het ontbreekt ons aan tijd en specialistische kennis om een groter publiek kennis te laten maken met onze missie en visie. We hebben een betrokken achterban en een redelijk groot bereik, maar we benutten op dit moment te weinig kansen om onze (nieuwe) doelgroep te benaderen en te vergroten.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige content activiteiten.
  • Strategisch overleg/sparren over huidige doelstellingen, activiteiten, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een communicatie strategie met bijvoorbeeld zaken als communicatieboodschap, communicatiedoelstellingen, doelgroepen.
  • Een start plan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor de project.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Foodwatch
Foodwatch

De missie van Foodwatch .

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Foodwatch is een kritische maatschappelijke organisatie zonder winstoogmerk, die vecht voor jouw recht op eerlijk, veilig en gezond eten. Wij geven consumenten een stem en zetten ons in voor transparantie en voor het recht op voedsel dat noch mens, noch milieu schaadt. Als dé onafhankelijke voedselwaakhond, stellen wij misstanden aan de kaak en leggen wij de vinger op de zere plekken van onze voedselvoorziening. Wij voeren campagnes tegen schadelijke pesticiden, misleidende etiketten, voor een onafhankelijke wetenschap en voor eerlijke handel. Ons einddoel is om ervoor te zorgen dat de politiek haar verantwoordelijkheid neemt in de borging van consumentenrechten, de volksgezondheid, en het mensenrecht op adequaat voedsel.

Lees meer

Professionals over Foodwatch

Simone 👐 Adviesrapport: Vindbaarheid in Google

Simone
Een leuk team dat open staat voor feedback en enthousiast is om met mijn plan aan de slag te gaan!

Niek 👐 Marketing strategie sessies

Niek
Super enthousiaste club mensen!

Het BUREAU 👐 Illustraties

Het BUREAU
Liz werkte prettig samen met onze studenten. Een heldere briefing en goede begeleiding hebben geholpen om het product voor Foodwatch tot een goed einde te brengen.

Anouk 👐 Communicatie strategie

Anouk
Het was leuk om foodwatch te kunnen helpen. Enorm betrokken en dankbaar voor alles wat ik bijdroeg.