3bd64a14-6675-4742-ad8c-46733cb36c8f

Strategisch advies over Marketing

Festival Classique

Festival Classique

Festival Classique zet zich in om te laten zien dat klassieke muziek een verrijking is voor iedereen. Met de opvallende strandsetting in de open lucht en verrassende combinaties van kunstvormen en genres, treedt het festival buiten de gebaande paden van klassieke muziek. Dat doen we in de vorm van betaalde concertprogramma’s, gratis optredens en diverse onderwijsprojecten.

Help Festival Classique

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Zet je in om jongeren te inspireren met klassieke muziek en help ons muziek toegankelijk te maken voor iedereen!

Annemarie Goedvolk

Door Annemarie Goedvolk

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 22 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Festival Classique richt zich op een jonger en diverser publiek en past hiervoor haar programmering aan. Hoewel we enige successen hebben geboekt, kennen we onze beoogde doelgroep nog onvoldoende. We willen onderzoeken hoe we ons effectiever kunnen profileren en de potentie van deze doelgroep beter kunnen benutten. We zijn ook benieuwd of onze huidige marketingactiviteiten aansluiten bij deze doelgroep of dat deze nog strategischer en effectiever kunnen.

Wat ga je doen?

  • Beoordeling van onze huidige marketingactiviteiten.
  • 2 tot 4 één-uur durende strategiesessies om onderwerpen zoals marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit, en doelgroepbepaling te behandelen.
  • Een samenvatting van de besproken onderwerpen met concrete vervolgstappen in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Annemarie Goedvolk

Help Annemarie de Communicatie strategie te verbeteren

Annemarie is jouw contactpersoon voor dit project

Help Festival Classique

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Festival Classique
Festival Classique

De missie van Festival Classique.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Festival Classique zet zich in om te laten zien dat klassieke muziek een verrijking is voor iedereen. Met de opvallende strandsetting in de open lucht en verrassende combinaties van kunstvormen en genres, treedt het festival buiten de gebaande paden van klassieke muziek. Dat doen we in de vorm van betaalde concertprogramma’s, gratis optredens en diverse onderwijsprojecten.

Lees meer