a4c0a063-9bee-4701-86c0-d58d4b95a0e2 (1)

Facebook, LinkedIn & Instagram Ads

Project details

💒 Emile Thuiszorg

🛠️ Social Media

⏱️ 8-16 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

Organisatie in het kort

Wij zijn er om het verschil te maken voor alle hulpbehoevenden in Nederland. Zodat we hen kunnen helpen het leven te leiden dat ze willen leiden.

  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Welzijn

Profiel vrijwilliger

Een social media marketeer die een effectieve social media campagne kan opzetten (voor bijvoorbeeld Facebook, Instagram en/of LinkedIn). Benodigd: ervaring met targeting via Facebook Ads Manager en/of LinkedIn Campaign Manager.

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Wij willen nieuwe studenten werven voor in de zorg en zo de tekorten op de arbeidsmarkt verkleinen en zoveel mogelijk mensen helpen het leven te leiden dat ze willen leiden. Door ons te helpen met de wervingscampagne, help je mee aan dit doel!
Geschreven door Kirsten van de Grift van Emile Thuiszorg

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zijn een campagne gestart om nieuwe studenten te werven voor Emile Thuiszorg . Dit betekent dat we op onze social media kanalen onze content (video's) gaan delen en onze bestaande medewerkers dit ook gaan delen, waardoor we een enorme boost krijgen op social media. Verder gaan we vanaf augustus ook offline campagne voeren, door bijvoorbeeld op introductiemarkten van studenten introductieweken te staan. Om deze online en offline campagne te ondersteunen, willen we graag adverteren op onze social media kanalen. Onze doelgroep zit vooral op Instagram, dus we denken dat het slim is om daar de focus te leggen!

Wat hebben we nodig?

  • Een professional die kan helpen met het opzetten/schrijven van social ads.
  • Training/advies hoe we deze campagne(s) kunnen monitoren, om toekomstige Ads te kunnen verbeteren.
  • We leren graag meer over A/B testing voor effectieve campagnes.
  • Met deze Ads willen we nieuwe Emilers (studenten als zorgmedewerkers) werven

Wat hebben we al?

  • De doelen van deze campagne.
  • Social media pagina’s van onze organisatie
  • We hebben budget om advertenties te doen
  • Content (foto, video, design) wanneer een visual bij de ads gewenst is.
  • We hebben de mogelijkheid om onze webbeheerder kleine werkzaamheden te laten uitvoeren (bijvoorbeeld om Tag Manager of Facebook Pixel te installeren).
  • Wij hebben Google Analytics op onze website geïnstalleerd.

Waarom is dit project van waarde?

We hebben op dit moment te maken met enorme tekorten van personeel in de zorg. Wij, studenten die als bijbaan in de zorg werken, proberen dit maatschappelijke probleem te verkleinen. Om zoveel mogelijk studenten in te zetten in de zorg, voeren we deze zomer een grote wervingscampagne. Het succes van de wervingscampagne is daarom heel belangrijk!

Emile Thuiszorg
Emile Thuiszorg
Oude Fabriekstraat 14 - 2.52
3812NR Amersfoort
https://emile.nu/
Kirsten van de Grift
Kirsten van de Grift

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Wij zijn Emile. Een groep slimme, enthousiaste en liefhebbende studenten die samen staan voor persoonlijke aandacht en zorg op maat. Wij zijn er om het verschil te maken voor alle hulpbehoevenden in Nederland. Zodat we hen kunnen helpen het leven te leiden dat ze willen leiden.

Waar ze trots op zijn

  • Elke maand dragen bij ons ruim driehonderd studenten (Emilers) vanuit allerlei studierichtingen hun steentje bij in de thuiszorg
  • Wij hebben onze eigen opleiding, de Academile, waarin we onze studenten opleiden om clienten positief gezonder te krijgen
  • Wij helpen zo'n 450 clienten per maand in vijf studentensteden (Amsterdam, Groningen, Utrecht, Leiden en Nijmegen)
  • Onze Emilers rapporteren de zorg door te Vloggen
  • Met hulp van vier afgestudeerde Emilers, wordt de hele organisatie gerund door de studenten
  • Emile bestaat dit jaar 15 jaar