7f5f1bf3-5407-44e6-b899-b507fc01af58

Marketingplan

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Marketing

Organisatie in het kort

Tijdens het Delft Fringe Festival krijgen 50 nieuwe, jonge makers de kans om zich te presenteren aan een landelijk publiek in Delft.

  • Kunst en cultuur
  • Diversiteit en inclusiviteit

Project details

💒 Delft Fringe Festival

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Het is de missie van Delft Fringe Festival om een nieuw publiek te bereiken voor onze activiteiten. Een passend en strategisch marketingplan kan daarin niet ontbreken.
Roel Beeftink-Funcken
Geschreven door Roel Beeftink-Funcken van Delft Fringe Festival

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We staan aan de vooravond van een nieuw Kunstenplanperiode 2021-2024, we hebben plannen gemaakt voor de komende vier jaar en willen daar een passend marketingplan voor ontwikkelen. We merken dat we inhoudelijke expertise missen om op strategisch niveau mee te denken over het marketingplan. Het is immers makkelijker om 'iets anders dan jezelf te moeten verkopen'. Met de onderzoeken die we hebben gedaan, willen we met een frisse en strategische blik een strategie bepalen.

Wat hebben we nodig?

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe marketingplannen.
  • Strategisch overleg over marketing-gerelateerde zaken, zoals doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een uitgewerkt marketingplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Missie en visie.
  • Het programma en de pijlers van de propositie.
  • Interne contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren, lettertypes)
  • Afgelopen jaar hebben we een kwalitatief onderzoek gedaan naar de 3 belangrijkste nieuwe doelgroepen die we willen gaan bereiken in de periode 2021-2024.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Delft Fringe Festival
Delft Fringe Festival

De missie van Delft Fringe Festival.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Delft

Delft Fringe Festival organiseert een jaarlijks podiumkunstenfestival en aanvullende jaarprogrammering om jonge makers en publiek bij elkaar te brengen op onverwachte locaties, door de stad Delft als podium te gebruiken. Delft Fringe Festival ondersteunt jonge makers bij hun professionele ontwikkeling, biedt bestaand én nieuw theaterpubliek een unieke culturele ervaring én draagt bij aan het culturele klimaat in Delft.

Lees meer