Social media campagne

De Oogvereniging

De Oogvereniging is de patiënten- en belangenorganisatie voor alle mensen met een oogaandoening in Nederland. Lees meer

De Oogvereniging

Hoe wij helpen

De Oogvereniging organiseert meer dan 75 oogcafés waar mensen met een oogaandoening elkaar ontmoeten en steunen. Ze verbeteren digitale toegankelijkheid met ervaringsdeskundigen en zetten zich in voor snellere oogzorg, zoals een eerste oogartsafspraak binnen vier weken. Zo geven ze mensen met een visuele beperking een stem en vergroten ze hun zelfstandigheid.

Waarom

  • Onvoldoende oogzorg: Mensen met een oogaandoening ervaren lange wachttijden en beperkte toegang tot oogzorg.
  • Beperkte toegankelijkheid: Digitale en fysieke omgevingen zijn vaak niet goed aangepast voor mensen met visuele beperkingen.
  • Gebrek aan inclusie: Mensen met een oogaandoening kunnen moeilijk meedoen aan werk, vervoer en openbare ruimten.

Wie we helpen

  • Mensen met blindheid die in Nederland wonen en een oogaandoening hebben
  • Mensen met slechtziendheid die ondersteuning zoeken bij hun visuele beperking
  • Mensen met visuele beperkingen die deelnemen aan sociale activiteiten zoals oogcafés

Help De Oogvereniging

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Astrid

Help Astrid van De Oogvereniging

Astrid is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm
🖼 Design templates (in Canva)
🎨 Grafisch design
📢 Marketingcampagne
🌎 Social media strategie

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Astrid

Door Astrid Pieterse

Marketing & Communicatie

⏱️ Geplaatst op 23 januari 2024

Help De Oogvereniging

Social media campagne

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
De Oogvereniging
De Oogvereniging

De missie van De Oogvereniging.

ribbon-starDiversiteit en inclusiviteit
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointUtrecht

De Oogvereniging is de patiënten- en belangenorganisatie voor alle mensen met een oogaandoening in Nederland.

Lees meer

Ontdek soortgelijke projecten

Waar jij direct het verschil kunt maken