e804b67d-2369-48be-8c79-9d759ddf19e6

Retargeting Social Ads campagne

De Oogvereniging

De Oogvereniging

De Oogvereniging maakt mensen met een oogaandoening zichtbaar. Dat doen wij om ervoor te zorgen dat ze de beste oogzorg krijgen en helemaal mee kunnen doen in de maatschappij.

Help De Oogvereniging

Retargeting Social Ads campagne

Uren

8 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Zet jouw retargeting en social ads expertise in om tijdens de internationale glaucoomweek onze campagne te versterken en zichtverlies te voorkomen.

Astrid Pieterse

Door Astrid Pieterse

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 februari 2024

Waarom we jou nodig hebben

Ook dit jaar lanceert de Oogvereniging een campagne tijdens de internationale glaucoomweek. Deze preventieve campagne moet zichtverlies voorkomen door mensen erop te wijzen dat ze zich tijdig moeten laten testen als er glaucoom in de familie voorkomt. Glaucoom is de meest voorkomende progressieve oogaandoening in Nederland. Als een ervaren marketeer in social media advertising, help je ons met de praktische uitvoering van een retargeting campagne. Daarnaast draag je je kennis over aan ons team, zodat we in de toekomst zelfstandig soortgelijke campagnes kunnen opzetten en beheren. Help ons zichtverlies te voorkomen door onze boodschap bij een zo groot mogelijk relevant publiek te krijgen!

Wat ga je doen?

  • Monitoring en optimalisatie van de campagne.
  • Het toepassen van A/B testing voor maximale effectiviteit.
  • Retargeting strategieën voor specifieke doelgroepen.
  • Planning en inzet van advertenties.
  • Gebruik van tracking pixels voor nauwkeurige data-analyse.

Wat we al hebben

  • Duidelijk gedefinieerde campagnedoelen.
  • Toegang tot Google Analytics en Tag Manager.
  • Actieve social media accounts.
  • Voorbereide social media visuals en teksten.
  • Budget voor advertenties.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Social Advertisement

Een Social Media marketeer die een effectieve retargeting Social Media campagne kan opzetten en instellen. Benodigd: ervaring met retargeting campagnes via Facebook Ads Manager en/of Linkedin Campaign Manager.

Astrid Pieterse

Help Astrid de Social Advertisement te verbeteren

Astrid is jouw contactpersoon voor dit project

Help De Oogvereniging

Retargeting Social Ads campagne

Uren

8 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
De Oogvereniging
De Oogvereniging

De missie van De Oogvereniging.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Utrecht

De Oogvereniging maakt mensen met een oogaandoening zichtbaar. Dat doen wij om ervoor te zorgen dat ze de beste oogzorg krijgen en helemaal mee kunnen doen in de maatschappij.

Lees meer

Professionals over De Oogvereniging

Nadie 👐 Professionele Powerpoint template

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met de Oogvereniging en Astrid. Fijne meetings, heldere afspraken gemaakt en zichtbaar betrokken en enthousiast over de Oogvereniging. Een aanrader! :) "

Nadie

Chiel 👐 Video’s voor ledenwervingscampagne

💛
rating-stars

"We hadden een fijne samenwerking met Astrid. Eerst een fijne kennismaking me een videocall en daarna via zoom twee keer besproken wat het script ging worden. Van beide kanten was er ruimte voor creatieve en technische ideeën. We kwamen bij verschillende mensen thuis waar Astrid zich ontfermde over de kandidaten zodat ik rustig de apparatuur op kon bouwen. Tijdens de opnames en nabewerken verliep ook alles goed zoals het hoort. We staan zeker open voor nieuwe samenwerkingen in de toekomst!"

Chiel

Alfred 👐 Call: Creatieve brainstormer

💛
rating-stars

"Leuk gesprek, duidelijke briefing, helemaal prima."

Alfred

Marloes 👐 Campagne concept Oogvereniging

💛
rating-stars

"Het was een hele fijne samenwerking met de Oogvereniging omdat het een hele professionele club is die weet waar ze voor gaan en staan, maar ook fijn in communicatie en zeer constructieve feedback waardoor we goed de vaart in het project hebben gehouden. "

Marloes