Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
32 tot 48 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Vanuit huis
Als wij bedrijven kunnen overtuigen dat hun duurzame inzet en acties relevant zijn voor de consument, dan brengen we de sneeuwbal aan het rollen, en wordt de wereld steeds een stukje duurzamer.
Door Isabel Boerdam
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 28 augustus 2023
Stichting Week Zonder Vlees wil beter inzicht krijgen in kennis, houding en gedrag van consumenten als het gaat over duurzamere voedselkeuzes. De reden van dit kwantitatieve onderzoek is dat stichting z’n fondsen ophaalt uit de voedingsindustrie in ruil voor merk/productexposure in de campagne, en we merken dat in tijden van inflatie bedrijven alleen toezeggen als er een goede ROI staat tegenover de investering. Kortom: we moeten aantonen dat hun bijdrage aan deze duurzame actie – en in algemene zin communiceren over hun duurzame inzet en activiteiten – loont.
Een onderzoeker en/of data-analist die ons kan helpen bij het opstellen/uitvoeren van een onderzoek en de resultaten kan analyseren en de bevindingen aan ons kan rapporteren. Benodigd: Ervaring met data-analyse tools zoals Excel, R, of Python
Help Isabel de Data Analyseren te verbeteren
Isabel is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
32 tot 48 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Vanuit huis
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer