Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
We maken het liefst van ''de week zonder vlees'' een ''leven zonder vlees''. Wat zijn de beweegredenen om dit niet te doen? Help jij ons dit inzichtelijker maken d.m.v. interviews zodat we campagnes optimaliseren en dit doel kunnen behalen? 🐮
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
16 tot 32 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Door deelnemers aan de Week Zonder Vlees op te onderzoeken, kunnen we onze campagne optimaliseren waardoor we nog meer mensen kunnen overtuigen het vlees te laten staan.
Door Kim Zoon
⏱️ Geplaatst op 04 augustus 2021
Deelnemers aan de Week Zonder Vlees ontvangen van ons elk jaar een digitale enquête over hun deelname, ongeveer een half jaar nadat de Week Zonder Vlees heeft plaatsgevonden. Hierdoor krijgen we meer inzicht in de manier waarop de Week Zonder Vlees deelnemers bereikt en inspireert. We zouden graag meer diepgaand inzicht via interviews willen krijgen in wat deelnemers beweegt om minder vlees te eten. Wat zijn de barrières, en wat zijn goede manieren om deelnemers te stimuleren?
Een professional die een kwalitatief onderzoek kan uitvoeren naar het vleeseetpatroon van een deel van ons klantbestand en de conclusie/inzichten kan vertalen naar een beknopt verslag. Benodigd: ervaring met kwalitatief onderzoek zoals; interviews of focusgroepen.
Help Kim de te verbeteren
Kim is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
16 tot 32 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer