Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Vlees eten is niet meer van deze tijd. In maart 2022 is daarom weer de Week Zonder Vlees & Zuivel! We zoeken jouw talent om toffe illustraties te maken om deze actie te ondersteunen. Zijn het jouw illustraties die heel Nederland gaat zien? Schrijf je in!🥗
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
24 tot 32 uur in totaal
Periode
In 4 tot 6 weken
Met jouw expertise als illustrator kan je bijdragen om de NWZV dit jaar er nog visueel aantrekkelijker te maken, waarmee we nog meer impact maken!
Door Rosanna de Vos
⏱️ Geplaatst op 20 januari 2022
Maart 2022 vindt de vijfde editie plaats van de Week Zonder Vlees, en dit keer ook zonder Zuivel! We willen illustraties inzetten op social media in de herkenbare NWZV stijl. Hiermee hopen we nog beter de aandacht te trekken en mensen over de streep te halen om ook mee te doen. Heb jij de illustratieskills om dit met ons op te pakken?
Een grafisch designer die (zelf gecreëerde) illustraties kan maken voor communicatie uitingen, binnen de huisstijl van de organisatie, voor verschillende kanalen (zoals print, online en/of merchandise).
Help Rosanna de Illustratie te verbeteren
Rosanna is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
24 tot 32 uur in totaal
Periode
In 4 tot 6 weken
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer