Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
25 tot 45 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Vanuit huis
Met deze leuke gifjes wordt het nog leuker en eenvoudiger voor alle Deense deelnemers om dit op social media te delen, en kunnen we onze content aantrekkelijker en opvallender maken!
Door Isabel Boerdam
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 06 augustus 2024
Van 9 tot 15 september vindt voor het eerst de Week Zonder Vlees plaats in Denemarken. Om deze campagne zo succesvol mogelijk te maken op social media willen we een aantal gifjes ('social stickers') laten maken, zoals we die ook al hebben in Nederland. Het concept ligt klaar, maar niemand bij ons kan animeren. Help jij ons uit de brand? En als je tijd hebt, zou je voor ons dan ook de gifjes alvast klaar willen maken voor Duitsland, en België? Eeuwige dank!
Een Grafisch Designer die ons kan ondersteunen met 5 visual assets voor onze communicatie-activiteiten. Benodigd: ervaring met het opleveren van verschillende visual assets als social posts, banners, flyers etc.
Help Isabel de Grafisch Design te verbeteren
Isabel is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
25 tot 45 uur in totaal
Periode
In 8 tot 12 weken
📍 Vanuit huis
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer