Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met jouw hulp kunnen we zorgen dat België gaat nadenken over de eigen vleesconsumptie en geactiveerd wordt om mee te doen met de Week Zonder Vlees. Deze campagne zorgt 100% voor gedragsverandering!
Door Isabel Boerdam
Oprichter
⏱️ Geplaatst op 17 juli 2023
Onze Week Zonder Vlees gaat uitgerold worden in Europa, met als eerste bestemming: België. Het budget voor een nieuw land is in het eerste jaar altijd heel klein, dus we moeten op een slimme manier een hele grote impact maken. Daarom wil ik een spraakmakende parodie-achtige video ontwikkelen over de vleesconsumptie (en vreetcultuur) in de Belgische markt waarmee we hopelijk "viral" kunnen gaan en het gesprek kunnen aanzwengelen. Ik ben daarom op zoek naar een Creatief die met mij (en de videomaker) dit creatieve concept kan uitdenken tot concreet script / opdracht aan de videomaker.
Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.
Help Isabel de Creative Concepting te verbeteren
Isabel is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer