Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Volgend jaar hopen we extra impact te maken in de week zonder vlees met onze nieuwe rebranding. Weten we zeker of onze rebranding goed land bij het publiek? Nee, maar jij kan daar ons vast inzicht in geven door het te testen. Help ons een handje!
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
6 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Met jouw expertise kunnen we ervoor zorgen dat de Week Zonder Vlees in 2022 nog meer impact krijgt dan in voorgaande jaren.
Door Kim Zoon
⏱️ Geplaatst op 30 juli 2021
Maart 2022 vindt de vijfde editie plaats van de Week Zonder Vlees. Wij hebben daarom de identiteit aan een rebranding onderworpen. Wij zoeken iemand die ons kan helpen op kwalitatieve wijze te toetsen of de rebranding positief wordt ontvangen door het publiek. Is het duidelijk, levert het geen vragen of rare associaties op en voor welke versie (er zijn er twee) moeten we kiezen? Wij missen de persoon die de specifieke vaardigheden heeft om een kwalitatief onderzoek uit te voeren en hier de juiste conclusies en aanbevelingen uit te halen. Zet jij je skills voor ons in?
Een onderzoeker of merkstrateeg die ons kan helpen met het valideren van onze nieuwe identiteit & branding. Pre: ervaring met merkdenken en onderzoek afnemen.
Help Kim de te verbeteren
Kim is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
6 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer