Marissa 👐 Ondersteuning bij kwantitatief onderzoek

"Het was heel fijn samenwerken; Isabel communiceert duidelijk, snel en denkt goed mee. Mijn input werd gewaardeerd. Zeker een aanrader om met Week Zonder Vlees samen te werken!"
Marissa
Voor de komende Week Zonder Vlees, willen we 5 deelnemende 'helden' portretteren en deze op een abri presenteren. We zoeken jouw talent om van deze portretten een toffe abri te maken. Is het jouw abri design die in heel Nederland gaat schitteren? Schrijf je in!🥗
De Nationale Week Zonder Vlees
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Uren
12 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Met deze abri geven we een herkenbaar gezicht aan de Nationale Week Zonder Vlees en kunnen we heel Nederland inspireren en activeren om mee te doen, op weg naar een duurzaam eetpatroon.
Door Nina de Graaf
Project medewerker/coördinator
⏱️ Geplaatst op 26 november 2021
We willen met de Nationale Week Zonder Vlees in 2022 een mediacampagne opzetten met onze eigen deelnemers. Hiervoor gaan we 5 'helden' van de Week Zonder Vlees portretteren. Deze fotoportretten willen we graag omtoveren naar een toffe abri, met de herkenbare NWZV-identiteit. Wij zijn voor onze campagne op zoek naar een designer die in samenwerking met de fotograaf ons aan een mooi design voor een abri kan helpen. Samen kunnen we de campagne groots maken!
Een grafisch designer die een design kan maken voor poster of flyer, voor in print en/of online. Pre: iemand die mee kan denken over de content.
Help Nina de Grafisch Design te verbeteren
Nina is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
12 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Stichting Week Zonder Vlees wil consumenten op een concrete manier bewust maken van de positieve impact van minder vlees eten, en laten zien hoe gemakkelijk dit eigenlijk kan zijn. Wij geloven dat elke dag vlees eten niet meer van deze tijd is en promoten daarom een flexitarisch eetpatroon. De campagne is in 2018 gestart in Nederland en rolt nu uit naar Europa.
Lees meer