
Kennissessie Trends in communicatie
Door gebrek aan tijd weten wij trends niet optimaal te benutten, een gemiste kans vinden wij! Met meer trend inzicht, kunnen we ons belangrijke werk vooruitstrevend neerzetten. Doneer jij je kennis? 📞

De Luisterlijn
De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin écht luisteren naar elkaar met aandacht en zonder oordeel, vanzelfsprekend is. Wij, onze 1.500 vrijwilligers, zijn er dag en nacht voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor om zorgen, pijn, verdriet, angst etc (even) het hoofd te bieden. Dat doen we anoniem.
Help De Luisterlijn
Kennissessie Trends in communicatie
Uren
3 tot 6 uur in totaal
Help ons met jouw expertise om zowel ons belangrijke werk als dat wij luisterexperts zijn, op een vooruitstrevende manier onder de aandacht te brengen!

Door Wendy Lambers
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 28 mei 2021
Waarom we jou nodig hebben
Bij de Luisterlijn hebben we een klein team van 2 ervaren communicatieadviseurs. Vanwege de veelheid aan uitvoerende taken is er te weinig tijd om vooruit te kijken en tijdig in te spelen op trends. Een inspiratiesessie kan ons daarbij echt verder helpen!
Wat ga je doen?
- Welke trends spelen er nu in de communicatie?
- Wat kunnen deze trends betekenen voor organisaties?
- Hoe pas je deze trends toe om de huidige communicatie te verbeteren?
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een communicatieprofessional met kennis van trends. Instaat zijn of haar kennis over te brengen in een workshop of presentatie vorm.

Help Wendy de Communicatie strategie te verbeteren
Wendy is jouw contactpersoon voor dit project
Help De Luisterlijn
Kennissessie Trends in communicatie
Uren
3 tot 6 uur in totaal


De missie van De Luisterlijn.
De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin écht luisteren naar elkaar met aandacht en zonder oordeel, vanzelfsprekend is. Wij, onze 1.500 vrijwilligers, zijn er dag en nacht voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor om zorgen, pijn, verdriet, angst etc (even) het hoofd te bieden. Dat doen we anoniem.
Lees meer