fe4a4683-4b0d-47e9-915c-9a24ecaeea58

Creative concept voor (online) vrijwilligersevent

Onze vrijwilligers bieden dagelijks een luisterend oor en verdienen het om een dag in het zonnetje gezet te worden met een tof online evenement. Zit jij nu al vol goeie ideeën, wacht dan niet langer en schrijf je in!

De Luisterlijn

De Luisterlijn

De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin écht luisteren naar elkaar met aandacht en zonder oordeel, vanzelfsprekend is. Wij, onze 1.500 vrijwilligers, zijn er dag en nacht voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor om zorgen, pijn, verdriet, angst etc (even) het hoofd te bieden. Dat doen we anoniem.

Help De Luisterlijn

Creative concept voor (online) vrijwilligersevent

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Onze vrijwilligers zijn het hart van de Luisterlijn, zij worden een keer in het zonnetje gezet. Help jij ons met een gaaf concept om een inspirerend online event neer te zetten?

Wendy Lambers

Door Wendy Lambers

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 februari 2021

Waarom we jou nodig hebben

Onze 1.500 vrijwilligers verdienen het om een dag in het zonnetje gezet te worden, inspiratie op te doen en elkaar te ontmoeten. Door corona is dat in 2020 niet doorgegaan. In 2021 willen we hen de vrijwilligersdag bieden die ze verdienen. De vraag is alleen hoe we dat in deze tijd nou het beste online kunnen doen, daarvoor kunnen we een content specialist wel gebruiken.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een document dat het concept event bevat (met elementen als middelen inzet, draaiboek, promotie).

Wat we al hebben

  • Doel van het event.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Budgettering.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter, die een evenement kan bedenken en deze kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Wendy Lambers

Help Wendy de Creative Concepting te verbeteren

Wendy is jouw contactpersoon voor dit project

Help De Luisterlijn

Creative concept voor (online) vrijwilligersevent

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
De Luisterlijn
De Luisterlijn

De missie van De Luisterlijn.

🙂Welzijn
💒 Gevestigde organisatie
📍Utrecht

De Luisterlijn streeft naar een samenleving waarin écht luisteren naar elkaar met aandacht en zonder oordeel, vanzelfsprekend is. Wij, onze 1.500 vrijwilligers, zijn er dag en nacht voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor om zorgen, pijn, verdriet, angst etc (even) het hoofd te bieden. Dat doen we anoniem.

Lees meer