5d76ab8f-761d-42fa-a6f4-2684834123ee

Adverteren in Google met Google Grants

Culturele Apotheek

Culturele Apotheek

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Help Culturele Apotheek

Adverteren in Google met Google Grants

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Dit project helpt ons om meer bezoekers naar onze website te krijgen, ons bereik te vergroten en impact te maken. We willen meer mensen de kracht van literatuur laten ontdekken.

Suzanne Böhmer

Door Suzanne Böhmer

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 augustus 2024

Waarom we jou nodig hebben

Bij Stichting Culturele Apotheek willen we de magie van boeken met zoveel mogelijk mensen delen! Als vrijwilliger kun jij echt het verschil maken door Google Ads met Google Grants op te starten. Hiermee kunnen we meer mensen naar onze website lokken en ons bereik vergroten. Samen kunnen we nog veel groeien en nóg meer impact maken!

Wat ga je doen?

  • Een effectieve Ads-campagne (binnen de regels van Google Grants) met een maandelijks advertentietegoed van €10.000.
  • Training/advies over hoe we deze campagnes goed kunnen monitoren, om toekomstige Ads te kunnen verbeteren.

Wat we al hebben

  • Toelating tot het Google Grants programma en setup van het account.
  • Een Google Ads account.
  • Een Google Analytics account.
  • Doelen van de campagne.
  • We hebben nog geen setup, maar we ontvingen afgelopen jaar wel een ANBI, dus kunnen dit opstarten
  • Zelfde geldt voor Google Ads: hier hebben we nog niet mee gewerkt
  • We hebben wel Googly Analytics
  • Doel van de campagne is meer leads naar de website te genereren, om zo meer deelnemers voor onze activiteiten te werven

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🔦 SEA

Een marketeer die, binnen de regels van Google Grants, een effectieve Ads campagne kan opzetten. Benodigd: bekend met de voorwaarden van Google Grants.

  • Heb je ervaring met Google Grants? Dan ben jij de aangewezen persoon om ons te ondersteunen met je digitale marketingvaardigheden.
  • Laat je creativiteit en strategische denkwijze zien met het opzetten van een effectieve Google Grants Ads-campagne.
  • Jij weet hoe je online zichtbaarheid kan vergroten met Google Ads.
Suzanne Böhmer

Help Suzanne de SEA te verbeteren

Suzanne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Culturele Apotheek

Adverteren in Google met Google Grants

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Culturele Apotheek
Culturele Apotheek

De missie van Culturele Apotheek.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

We zetten samenleesgroepen op om eenzaamheid onder ouderen effectief tegen te gaan, door hen samen te brengen rondom het lezen van literatuur. Dit bevordert niet alleen sociale interactie, maar verrijkt ook hun dagelijks leven door gedeelde ervaringen en discussies.

Lees meer

Professionals over Culturele Apotheek

Michelle 👐 Social Media post templates

💛
rating-stars

"Ik vond het erg leuk om deze opdracht voor de Culturele Apotheek te doen! "

Michelle