Janna 👐 Call: Social Media specialist

"Het was fijn samenwerken met Cliëntenbelang Amsterdam en Jantine, omdat ze goed aangaven waar behoefte aan was en waar ik even op kon helpen. Ik hoop dat ik ze naar wens heb kunnen helpen :-)"
Janna
Onze contentplan en -kalender is gemaakt. Maar hebben wij daarvoor wel de juiste beslissingen genomen? Werp jij een blik op onze documenten zodat we jou een uurtje vragen kunnen stellen? #uurtje_geen_factuurtje
Cliëntenbelang Amsterdam
Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers. Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.
Door Jantine de Boer
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 26 mei 2021
We hebben een contentplan en -kalender opgesteld en zoeken nu naar jouw kritische blik om te weten of we de juiste beslissingen maken. Kunnen wij een uurtje sparren om de juiste keuzes te maken m.b.t de content?
We voeren twee keer per jaar een mini online campagne, waarbij we betaalde posts uitzetten op FB en Instagram. Tussendoor plaatsen we ook ongeveer 2 keer per week. Naast eerder genoemde kanalen hebben we Twitter, Linkedin en Youtube kanalen. Ik zou met name Instagram en Linkedin nog wel willen optimaliseren.
Een social media specialiast die ervaring heeft met het onderwerp van de call (zie hieronder).
Help Jantine de Social Media te verbeteren
Jantine is jouw contactpersoon voor dit project
Wij komen op voor alle Amsterdammers met een beperking. Lichamelijk, verstandelijk of psychisch. En voor hun mantelzorgers. Want we vinden het belangrijk dat iedereen zich thuis voelt in Amsterdam. Dat iedereen meetelt en mensen elkaar beoordelen op hun kracht en kwaliteiten. We staan voor een Amsterdam waar mensen, ieder op zijn eigen manier, een plek in de samenleving vindt.