9ea1265b-e08d-4ce1-8c4a-fae76002b0c3

Copywriting webteksten

Project details

💒 BUMI Organics

🛠️ Copywriting

⏱️ 8-24 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

Organisatie in het kort

Als voedingsproducent hebben we de mogelijkheid (en in onze ogen verantwoordelijkheid) om producten te maken die plantaardig, voedzaam én duurzaam zijn. Hiermee slaan we drie vliegen in één klap: we dragen bij aan een betere balans in het aanbod dierlijke en plantaardige eiwitten, stimuleren voedzame voedingskeuzes en verduurzamen de voedselketen.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Innovatie

Profiel vrijwilliger

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website kan schrijven. Benodigd: kennis van SEO en het schrijven van teksten die goed vindbaar zijn in Google.

Start: Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

We kunnen best aardig schrijven, maar zouden geholpen zijn met een frisse blik die onze huidige teksten waar mogelijk kan optimaliseren. We hebben een mooi verhaal te vertellen - kan jij er de passende woorden aan geven?
Geschreven door Florian Rath van BUMI Organics

Project­omschrijving

Wat hebben we nodig?

  • Goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website (SEO-proof).
  • Teksten in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.
  • We zijn op zoek naar iemand die de huidige teksten op de website kan aanscherpen en aantrekkelijker kan maken. Met name de producten mogen een nog smakelijkere omschrijving krijgen!

Wat hebben we al?

  • Onze huidige website.
  • Missie en visie document.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale content richting(en).
BUMI Organics
BUMI Organics
Coppelstockstraat 42-1
1056XM Amsterdam
Florian Rath
Florian Rath

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Maak kennis met BUMI: traditionele veganistische producten in een smakelijk, eigentijds jasje. 100% biologisch en lokaal geproduceerd met respect voor mens, dier & milieu. Onder het motto Mindful Foods willen we samen met bewuste thuiskoks deze aarde gezond houden. Hoe? Door voedzame én duurzame producten te ontwikkelen waar zij eenvoudig iets lekkers mee koken. Een positief verschil maken was nog nooit zo smakelijk.

Waar ze trots op zijn

  • We brengen een ode aan traditionele eiwitrijke producten zoals tempeh, tofu en seitan - producten die voedzaam en 'clean label' zijn
  • We geven ze een eigentijds karakter door met alternatieve grondstoffen (bijv. lupine i.p.v. soja) te werken en ready-to-eat varianten aan te bieden
  • Op deze manier maken we de eeuwenoude recepturen toegankelijker, waardoor ze beter aansluiten op de wensen van de moderne consument
  • Ons assortiment is verkrijgbaar bij Ekoplaza, Marqt en een honderdtal zelfstandige bio winkels