345c3c3c-1bbd-4b6c-bb49-6a7197fc387a

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Project details

💒 BUMI Organics

🛠️ Grafisch design

⏱️ 8-24 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

Organisatie in het kort

Als voedingsproducent hebben we de mogelijkheid (en in onze ogen verantwoordelijkheid) om producten te maken die plantaardig, voedzaam én duurzaam zijn. Hiermee slaan we drie vliegen in één klap: we dragen bij aan een betere balans in het aanbod dierlijke en plantaardige eiwitten, stimuleren voedzame voedingskeuzes en verduurzamen de voedselketen.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Innovatie

Profiel vrijwilliger

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

Start: Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

Wil je samen met ons een heuse tempeh revolutie ontketenen en bijdragen aan awareness omtrent het feit dat niet alle vleesvervangers even voedzaam zijn?
Geschreven door Florian Rath van BUMI Organics

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Tempeh nieuw leven in blazen en in ere herstellen; dat is waar deze campagne over gaat. De algemene opvatting is dat tempeh lastig klaar te maken is, niet zo smaakvol is en er onaantrekkelijk uit ziet. Op al deze meningen hebben wij een antwoord: onze ready-to-eat tempeh van duurzame lupine bonen, gemarineerd in drie heerlijke huisgemaakte marinades. Daarnaast willen we door middel van krachtige, positieve teksten en beelden laten zien hoe voedzaam en 'clean label' tempeh is. Dit in tegenstelling tot sommige vleesvervangers waar veel zout, suiker, vet en hulpstoffen in kunnen zitten. Het is niet de bedoeling dat we deze producten zwart maken in de campagne, we willen enkel transparant zijn over de verschillen.

Wat hebben we nodig?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar print, social media posts en/of website assets.
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik (waarschijnlijk JPG, PNG, PDF .Ai of EPS)

Wat hebben we al?

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving
  • Globale content en storyline
  • Huidige huisstijl van ons merk (logo, kleuren, lettertypes)
BUMI Organics
BUMI Organics
Coppelstockstraat 42-1
1056XM Amsterdam
Florian Rath
Florian Rath

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Maak kennis met BUMI: traditionele veganistische producten in een smakelijk, eigentijds jasje. 100% biologisch en lokaal geproduceerd met respect voor mens, dier & milieu. Onder het motto Mindful Foods willen we samen met bewuste thuiskoks deze aarde gezond houden. Hoe? Door voedzame én duurzame producten te ontwikkelen waar zij eenvoudig iets lekkers mee koken. Een positief verschil maken was nog nooit zo smakelijk.

Waar ze trots op zijn

  • We brengen een ode aan traditionele eiwitrijke producten zoals tempeh, tofu en seitan - producten die voedzaam en 'clean label' zijn
  • We geven ze een eigentijds karakter door met alternatieve grondstoffen (bijv. lupine i.p.v. soja) te werken en ready-to-eat varianten aan te bieden
  • Op deze manier maken we de eeuwenoude recepturen toegankelijker, waardoor ze beter aansluiten op de wensen van de moderne consument
  • Ons assortiment is verkrijgbaar bij Ekoplaza, Marqt en een honderdtal zelfstandige bio winkels