345c3c3c-1bbd-4b6c-bb49-6a7197fc387a

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Profiel vrijwilliger

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

Ervaring met:

  • Grafisch design

Organisatie in het kort

Als voedingsproducent hebben we de mogelijkheid (en in onze ogen verantwoordelijkheid) om producten te maken die plantaardig, voedzaam én duurzaam zijn. Hiermee slaan we drie vliegen in één klap: we dragen bij aan een betere balans in het aanbod dierlijke en plantaardige eiwitten, stimuleren voedzame voedingskeuzes en verduurzamen de voedselketen.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu
  • Gezondheid en ziektebestrijding
  • Innovatie

Project details

💒 BUMI Organics

⏱️ 8-24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

🏁 Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

Wil je samen met ons een heuse tempeh revolutie ontketenen en bijdragen aan awareness omtrent het feit dat niet alle vleesvervangers even voedzaam zijn?
Florian Rath
Geschreven door Florian Rath van BUMI Organics

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Tempeh nieuw leven in blazen en in ere herstellen; dat is waar deze campagne over gaat. De algemene opvatting is dat tempeh lastig klaar te maken is, niet zo smaakvol is en er onaantrekkelijk uit ziet. Op al deze meningen hebben wij een antwoord: onze ready-to-eat tempeh van duurzame lupine bonen, gemarineerd in drie heerlijke huisgemaakte marinades. Daarnaast willen we door middel van krachtige, positieve teksten en beelden laten zien hoe voedzaam en 'clean label' tempeh is. Dit in tegenstelling tot sommige vleesvervangers waar veel zout, suiker, vet en hulpstoffen in kunnen zitten. Het is niet de bedoeling dat we deze producten zwart maken in de campagne, we willen enkel transparant zijn over de verschillen.

Wat hebben we nodig?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar print, social media posts en/of website assets.
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik (waarschijnlijk JPG, PNG, PDF .Ai of EPS)

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving
  • Globale content en storyline
  • Huidige huisstijl van ons merk (logo, kleuren, lettertypes)

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

BUMI Organics
BUMI Organics

De missie van BUMI Organics.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
📍Amsterdam

Maak kennis met BUMI: traditionele veganistische producten in een smakelijk, eigentijds jasje. 100% biologisch en lokaal geproduceerd met respect voor mens, dier & milieu. Onder het motto Mindful Foods willen we samen met bewuste thuiskoks deze aarde gezond houden. Hoe? Door voedzame én duurzame producten te ontwikkelen waar zij eenvoudig iets lekkers mee koken. Een positief verschil maken was nog nooit zo smakelijk.

Lees meer

Professionals over BUMI Organics

Anneroos 👐 Brochure design

Anneroos
Werken met Florian en Daan is een feestje! Heel tof om waardevolle content te creëren voor een groeiende, duurzame plant-based food startup.