Blue Cooling Initiative-photo

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

De klimaatcrisis vraagt een positieve bijdrage van ons allemaal, daarom is het voor ons cruciaal om andere partijen aan onze kant te krijgen. Kun jij voor onze campagne een huisstijl met materialen ontwikkelen waarmee wij uit de voeten kunnen?

Blue Cooling Initiative

Blue Cooling Initiative

Wij vechten samen tegen de opwarming van de aarde en willen mensen hoop geven in de klimaatcrisis door wetenschap begrijpelijk te maken.

Help Blue Cooling Initiative

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met deze campagnematerialen kunnen we ons goed profileren als stichting die zich hard maakt voor het verkoelen van de aarde.

Dale Anne Bourjaily

Door Dale Anne Bourjaily

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 18 november 2022

Waarom we jou nodig hebben

We vechten om hoop te geven in de klimaatcrisis, om ons verhaal te vertellen gaan we een campagne opzetten. Onze materialen hebben een stijl nodig dat appelleert aan ons doel, namelijk het afkoelen van de aarde. Zelf hebben we niet de tijd en kunde op deze materialen te ontwerpen, kun jij ons daarom ondersteunen?

Wat ga je doen?

  • Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
  • Doorvertaling van huisstijl naar verschillende uitingen (bijvoorbeeld print, social media posts en/of website assets).
  • Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Ons fondswerving doelgroep: herverzekeraars, voedsel en dranken bedrijven, stichtingen en families, nutsbedrijven

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
📢 Campagnes
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.

  • Je bent bekend met grafische software en tools.
  • Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
  • Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Dale Anne Bourjaily

Help Dale Anne de Grafisch Design te verbeteren

Dale Anne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Blue Cooling Initiative

Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen

Uren

8 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Blue Cooling Initiative
Blue Cooling Initiative

De missie van Blue Cooling Initiative.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌱 Start-up fase
📍Ilpendam

Wij vechten samen tegen de opwarming van de aarde en willen mensen hoop geven in de klimaatcrisis door wetenschap begrijpelijk te maken.

Lees meer