Blend Amsterdam-photo

Strategisch advies over Marketing

We zijn al een eind op weg met onze marketingstrategie maar willen graag de puntjes op de i. Denk jij met ons mee? Zo kunnen we beter laten zien wat we allemaal doen zodat jongeren weer kunnen meedraaien in de maatschappij! 🐙

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Help Blend Amsterdam

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met dit project kunnen we ons verhaal beter voor het voetlicht brengen. Door te communiceren wat Blend Amsterdam doet en zo meer mensen bereiken, aanspreken en meer sociale impact maken.

Justin Oetken

Door Justin Oetken

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 juni 2022

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om onze marketingstrategie scherper te stellen, we zijn al een eind op weg, maar kunnen hulp gebruiken bij de laatste slagen en de puntjes op de i. Een frisse, geoefende blik is welkom!

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.
  • Foto's, huisstijl boek en sociale kanalen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Justin Oetken

Help Justin de Communicatie strategie te verbeteren

Justin is jouw contactpersoon voor dit project

Help Blend Amsterdam

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Blend Amsterdam
Blend Amsterdam

De missie van Blend Amsterdam.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Blend Amsterdam richt zich op kwetsbare jongvolwassenen. Een aanzienlijk deel van de doelgroep is in een minder kansrijke omgeving opgegroeid – deze deelnemers kampen vaak met meervoudige problematiek en hebben een minder goed functionerend vangnet. Blend Amsterdam biedt een veilige omgeving waar zij kunnen oefenen met vaardigheden en vertrouwen kunnen opbouwen in zichzelf en hun eigen kunnen.

Lees meer

Professionals over Blend Amsterdam

Danijel 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Leuke, jonge organisatie die veel impact wil gaan maken. Het is een organisatie met ambities, maar deze moeten nog scherp gezet worden."

Danijel