
Strategisch advies over marketing

AYA Jong & Kanker Foundation
Elk jaar krijgen bijna 4000 Adolescents and Young Adults (AYA's) tussen 18 en 39 jaar de diagnose kanker. Zij bevinden zich in de hoogste versnelling van hun leven als ze de diagnose kanker krijgen: een eerste baan, huis, relatie of kind. De wereld draait door terwijl zij maar met een ding bezig zijn: beter worden en zo snel mogelijk weer vooruit kunnen kijken. Maar ondanks dat 80 procent de ziekte overleeft, staan ze ook na genezing vaak ongewild stil. De AYA Jong & Kanker Foundation is opgericht om fondsen te werven om projecten van het AYA Zorgnetwerk te realiseren die gericht zijn op scholing van zorgmedewerkers, wetenschappelijk onderzoek en re-integratie van de AYA in het sociale en maatschappelijk leven.
Help AYA Jong & Kanker Foundation
Strategisch advies over marketing
Uren
2 tot 4 uur per week, voor een periode van 6 maanden
Periode
In 18 tot 20 weken
📍 Vanuit huis
Met jouw inzet draag je bij aan het verbeteren van de Aya-kankerzorg in Nederland en maak je samen met ons een positieve maatschappelijke impact. Help mee om het verschil te maken!

Door Björn Penninkhof
Project medewerker/coördinator
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 14 november 2024
Waarom we jou nodig hebben
Bij AYA Jong & Kanker Foundation streven we ernaar om binnen vijf jaar op hetzelfde niveau als KWF en Kika te werken. We hebben jouw hulp nodig! Ben jij klaar om je kennis en passie in te zetten om onze groei te versnellen en onze doelen te bereiken, zowel op de korte als lange termijn? Ons ultieme doel is om elke jongvolwassene tussen 18 en 39 jaar, die te maken heeft (gehad) met kanker, te voorzien van specifieke zorg op maat. Help jij ons om dit mogelijk te maken? Doe mee met het team en maak echt een verschil voor deze speciale groep mensen!
Wat ga je doen?
- Definieer de marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen. Zorg voor een samenvatting met concrete actiepunten voor implementatie in een startplan.
- Werk samen aan een ambitieus plan voor toekomstige marketingstrategieën voor ons nieuwe merk. Maak gebruik van de professionele ondersteuning en begeleiding van Deloitte-experts om het project naar een hoger niveau te tillen.
Wat we al hebben
- We hebben een basisstrategie op papier.
- We hebben een Microsoft 365-omgeving.
- We hebben een website.
- We hebben een klein team van (aya)vrijwilligers.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een marketingprofessional die voor een periode van minimaal 6 maanden ons helpt met het ontwikkelen en implementeren van marketingstrategieën. Vereist: ervaring met het opzetten van marketingcampagnes, kennis van markttrends, en het vermogen om innovatieve marketingoplossingen te creëren en uit te voeren.

Help Björn de Marketing / Process Automation te verbeteren
Björn is jouw contactpersoon voor dit project
Help AYA Jong & Kanker Foundation
Strategisch advies over marketing
Uren
2 tot 4 uur per week, voor een periode van 6 maanden
Periode
In 18 tot 20 weken
📍 Vanuit huis


De missie van AYA Jong & Kanker Foundation.
Elk jaar krijgen bijna 4000 Adolescents and Young Adults (AYA's) tussen 18 en 39 jaar de diagnose kanker. Zij bevinden zich in de hoogste versnelling van hun leven als ze de diagnose kanker krijgen: een eerste baan, huis, relatie of kind. De wereld draait door terwijl zij maar met een ding bezig zijn: beter worden en zo snel mogelijk weer vooruit kunnen kijken. Maar ondanks dat 80 procent de ziekte overleeft, staan ze ook na genezing vaak ongewild stil.
De AYA Jong & Kanker Foundation is opgericht om fondsen te werven om projecten van het AYA Zorgnetwerk te realiseren die gericht zijn op scholing van zorgmedewerkers, wetenschappelijk onderzoek en re-integratie van de AYA in het sociale en maatschappelijk leven.