Mana5280 Wuxb0tffwlu Unsplash

Strategisch advies over Marketing

Organisatie in het kort

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

Atria laat vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijd voor gelijke rechten en gelijke kansen voor iedereen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Mensenrechten
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Kun jij onze MarCom doelgerichter helpen maken om zo meer effect te hebben? Zo laten we vrouwengeschiedenis niet verloren gaan!

Thalia  Lips

Thalia Lips

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zijn een marketingteam dat al veel diverse marketingactiviteiten uitvoert, maar we hebben niet altijd een goede fundering liggen onder de verschillende activiteiten. We kunnen veel zelf oppakken, maar zoeken een sparringpartner die met een bredere scope ons kan helpen te professionaliseren in onze MarCom en ook kan helpen organisatiebreed het marketingdenken en -handelen te vergroten.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je bent een facilitator of sparringpartner die samen met ons dieper in de wereld van strategische marketing duikt.
  • We gaan graag om tafel met iemand die bekend is met zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise kan je ons helpen de marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

De missie van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!

Lees meer