
Strategisch advies over Marketing
Onze website atria.nl is een broedplaats aan informatie over vrouwengeschiedenis. We doen en kunnen veel zelf rondom onze marketingactiviteiten, maar het zou fijn zijn als we samen een betere fundering kunnen bouwen. Denk je met ons mee? 💃

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!
Help Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Kun jij onze MarCom doelgerichter helpen maken om zo meer effect te hebben? Zo laten we vrouwengeschiedenis niet verloren gaan!

Door Thalia Lips
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 20 december 2022
Waarom we jou nodig hebben
Wij zijn een marketingteam dat al veel diverse marketingactiviteiten uitvoert, maar we hebben niet altijd een goede fundering liggen onder de verschillende activiteiten. We kunnen veel zelf oppakken, maar zoeken een sparringpartner die met een bredere scope ons kan helpen te professionaliseren in onze MarCom en ook kan helpen organisatiebreed het marketingdenken en -handelen te vergroten.
Wat ga je doen?
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
- Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.
Wat we al hebben
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- De marketing doelen/challenges die we hebben.
- Missie en visie.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Thalia de Communicatie strategie te verbeteren
Thalia is jouw contactpersoon voor dit project
Help Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Strategisch advies over Marketing
Uren
5 tot 8 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis.
Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!
Lees meer