Schermafbeelding 2021 10 15 Om 13.33.00

Dashboard van online inzichten

Organisatie in het kort

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

Atria laat vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijd voor gelijke rechten en gelijke kansen voor iedereen.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Mensenrechten
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Onze missie is om met zoveel mogelijk mensen kennis te delen over emancipatie. Met jouw expertise kunnen wij zien welke campagnes of artikelen aanslaan bij onze doelgroep!

Ingrid Oostendorp

Ingrid Oostendorp

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wij zouden graag onze organisatie willen mee krijgen in een meer data driven werkwijze. We meten al veel, maar de inrichting is door de jaren heen vervuild geraakt, daarom willen we het dashboard weer beter inrichten. Met de komst van een groot, belangrijke nieuwe site op subdomein van atria.nl, willen we de inrichting aanpassen en het opschonen maar de expertise hiervoor ontbreekt binnen de organisatie. Help je ons met de nieuwe inrichting?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een visueel dashboard dat de belangrijkste inzichten op heldere manier laten zien.
  • Een tool die ons instaat stelt dit dashboard makkelijk te delen en te presenteren binnen onze organisatie (bijvoorbeeld Google Data Studio).
  • Advies over de volgende onderwerpen:
  • We meten onze 2 belangrijkste sites (atria.nl en collectie.atria.nl) met dezelfde GTM (UA-code). Hoe splits ik dit in dashboard op?
  • Hoe zetten we een dashboard op waarin een overzichtelijke pdf uit te draaien is met de belangrijkste doelen?

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een online marketeer of data professional die kan helpen met het bepalen van de belangrijkste online doelen en deze kan vertalen naar een dashboard.

🧐 Data & Analyse
💼 Google Analytics

Dit hebben we al in huis

  • Een Google Analytics account.
  • Een tag manager, ingericht met doelen.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale doelen die we op ons dashboard willen.
  • We meten bibliotheek/ archief doelen (dat is goed ingesteld) en daarnaast content strategie (SEO), moet nog ingevuld worden

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

De missie van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!

Lees meer