
Dashboard van online inzichten
Onze data is verouderd en met onze nieuwe site zijn we echt toe aan goede inzichten. Zit data driven werken in jouw bloed en wil je helpen met de tools zodat wij als kennisinstituut voor emancipatie ook zo kunnen werken? Dan weet je what to do! 🤩

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!
Help Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Dashboard van online inzichten
Uren
6 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
Onze missie is om met zoveel mogelijk mensen kennis te delen over emancipatie. Met jouw expertise kunnen wij zien welke campagnes of artikelen aanslaan bij onze doelgroep!

Door Ingrid Oostendorp
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 15 oktober 2021
Waarom we jou nodig hebben
Wij zouden graag onze organisatie willen mee krijgen in een meer data driven werkwijze. We meten al veel, maar de inrichting is door de jaren heen vervuild geraakt, daarom willen we het dashboard weer beter inrichten. Met de komst van een groot, belangrijke nieuwe site op subdomein van atria.nl, willen we de inrichting aanpassen en het opschonen maar de expertise hiervoor ontbreekt binnen de organisatie. Help je ons met de nieuwe inrichting?
Wat ga je doen?
- Een visueel dashboard dat de belangrijkste inzichten op heldere manier laten zien.
- Een tool die ons instaat stelt dit dashboard makkelijk te delen en te presenteren binnen onze organisatie (bijvoorbeeld Google Data Studio).
- Advies over de volgende onderwerpen:
- We meten onze 2 belangrijkste sites (atria.nl en collectie.atria.nl) met dezelfde GTM (UA-code). Hoe splits ik dit in dashboard op?
- Hoe zetten we een dashboard op waarin een overzichtelijke pdf uit te draaien is met de belangrijkste doelen?
Wat we al hebben
- Een Google Analytics account.
- Een tag manager, ingericht met doelen.
- Doelgroepomschrijving.
- Globale doelen die we op ons dashboard willen.
- We meten bibliotheek/ archief doelen (dat is goed ingesteld) en daarnaast content strategie (SEO), moet nog ingevuld worden
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een online marketeer of data professional die kan helpen met het bepalen van de belangrijkste online doelen en deze kan vertalen naar een dashboard.

Help Ingrid de Data Analyseren te verbeteren
Ingrid is jouw contactpersoon voor dit project
Help Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Dashboard van online inzichten
Uren
6 tot 12 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken


De missie van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis.
Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!
Lees meer