Schermafbeelding 2021 10 15 Om 13.33.00

Dashboard van online inzichten

Profiel vrijwilliger

Een online marketeer of data professional die kan helpen met het bepalen van de belangrijkste online doelen en deze kan vertalen naar een dashboard.

Ervaring met:

  • Online marketing

Organisatie in het kort

Atria laat vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijd voor gelijke rechten en gelijke kansen voor iedereen.

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Mensenrechten
  • Kunst en cultuur

Project details

💒 Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Onze missie is om met zoveel mogelijk mensen kennis te delen over emancipatie. Met jouw expertise kunnen wij zien welke campagnes of artikelen aanslaan bij onze doelgroep!
Ingrid Oostendorp
Geschreven door Ingrid Oostendorp van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Wij zouden graag onze organisatie willen mee krijgen in een meer data driven werkwijze. We meten al veel, maar de inrichting is door de jaren heen vervuild geraakt, daarom willen we het dashboard weer beter inrichten. Met de komst van een groot, belangrijke nieuwe site op subdomein van atria.nl, willen we de inrichting aanpassen en het opschonen maar de expertise hiervoor ontbreekt binnen de organisatie. Help je ons met de nieuwe inrichting?

Wat hebben we nodig?

  • Een visueel dashboard dat de belangrijkste inzichten op heldere manier laten zien.
  • Een tool die ons instaat stelt dit dashboard makkelijk te delen en te presenteren binnen onze organisatie (bijvoorbeeld Google Data Studio).
  • Advies over de volgende onderwerpen:
  • We meten onze 2 belangrijkste sites (atria.nl en collectie.atria.nl) met dezelfde GTM (UA-code). Hoe splits ik dit in dashboard op?
  • Hoe zetten we een dashboard op waarin een overzichtelijke pdf uit te draaien is met de belangrijkste doelen?

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een Google Analytics account.
  • Een tag manager, ingericht met doelen.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale doelen die we op ons dashboard willen.
  • We meten bibliotheek/ archief doelen (dat is goed ingesteld) en daarnaast content strategie (SEO), moet nog ingevuld worden

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis
Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis

De missie van Atria, Kennisinstituut voor Emancipatie en Vrouwengeschiedenis.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Atria, staat voor een gendergelijke samenleving, waarin mensen zoveel mogelijk gelijke behandeling, gelijke rechten en gelijke kansen krijgen. Ons ultieme doel: Een toekomst waarin gendergerelateerd geweld niet langer wordt getolereerd. We verzamelen en beheren het erfgoed van vrouwen en vrouwenbewegingen. We stimuleren het debat over de positie van alle vrouwen en meisjes in onze samenleving, zodat de lang bevochten mensenrechten daadwerkelijk in praktijk wordt gebracht. Wij laten vrouwengeschiedenis niet verloren gaan en strijden voor gelijke rechten en kansen voor iedereen!

Lees meer