Dovile Ramoskaite At4afagvovs Unsplash

Strategisch advies over Marketing

A Warm Heart Foundation

A Warm Heart Foundation

Iedereen verdient veiligheid, geborgenheid en welzijn. Helaas staat niet elke wieg op een veilige en fijne plek en moeten mensen vechten voor hun bestaan. A Warm Heart zet zich in om dit te veranderen en steunt verschillende wereldwijde initiatieven met geld, middelen en praktische hulp. Wij geloven dat actieve betrokkenheid en nauwe samenwerking met alle betrokkenen de sleutel is tot succes.

Help A Warm Heart Foundation

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Verhoog de zichtbaarheid van A Warm Heart Foundation en help de slachtoffers van de oorlog tussen Rusland en Oekraïne door jouw marketingkennis in te zetten!

Annemieke Koldenhof

Door Annemieke Koldenhof

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 10 juni 2024

Waarom we jou nodig hebben

A Warm Heart Foundation is ontstaan door de oorlog tussen Rusland en Oekraïne. Een goede vriend, Alex, en zijn vriend Mykyta richtten de revalidatiekliniek Way to Health op om hun landgenoten, slachtoffers van de oorlog, te helpen. Nu hebben we jouw marketingtalent nodig! Help ons meer mensen te bereiken en te inspireren om te doneren. Doe jij mee? Gebruik je skills om het leven van oorlogsslachtoffers te verbeteren.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Een intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een goed begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Wij steunen projecten, zowel lokaal als internationaal, die mensen, dieren en de maatschappij helpen.
  • We zetten ons actief in om onze projecten te promoten en zamelen geld en spullen in, samen met individuen, bedrijven en de overheid.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Annemieke Koldenhof

Help Annemieke de Communicatie strategie te verbeteren

Annemieke is jouw contactpersoon voor dit project

Help A Warm Heart Foundation

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
A Warm Heart Foundation
A Warm Heart Foundation

De missie van A Warm Heart Foundation.

🌏Slachtofferhulp
🌱 Start-up fase
📍Rotterdam

Iedereen verdient veiligheid, geborgenheid en welzijn. Helaas staat niet elke wieg op een veilige en fijne plek en moeten mensen vechten voor hun bestaan. A Warm Heart zet zich in om dit te veranderen en steunt verschillende wereldwijde initiatieven met geld, middelen en praktische hulp. Wij geloven dat actieve betrokkenheid en nauwe samenwerking met alle betrokkenen de sleutel is tot succes.

Lees meer