helping-hands

Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie

De Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie richt zich op het bevorderen van transpersoonlijke psychologie. Ze werken vanuit een klein team aan dit vakgebied.

Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie in actie.

🧬

Wetenschap en onderzoek

💛

1 tot 3 teamleden

Over ons

Contact

Wie wij zijn

De Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie is een organisatie gevestigd in Utrecht. Er is weinig openbare informatie over haar missie en activiteiten beschikbaar. De stichting is geregistreerd met een klein team van 1 tot 3 leden. Mensen zetten zich in voor deze stichting vanwege hun interesse in transpersoonlijke psychologie.

Onze projecten en activiteiten

De Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie richt zich op het bevorderen van transpersoonlijke psychologie. Dit doen wij door:

  • Het onderhouden van een klein team van 1 tot 3 leden.
  • Het vermelden en presenteren van de stichting op het platform De Nieuwe Gevers.
  • Het bieden van informatie via hun locatie aan de Catharijnesingel 52 in Utrecht.
  • Het ondersteunen van kennisdeling binnen het vakgebied transpersoonlijke psychologie.
  • Het faciliteren van contacten en netwerken binnen de transpersoonlijke psychologie.

Onze impact

Dankzij ons werk is er momenteel geen openbaar beschikbare informatie over onze impact.

  • Er zijn geen concrete cijfers of voorbeelden van impact bekend.
  • Er zijn geen succesverhalen of projecten openbaar gemaakt.
  • Het team bestaat uit 1 tot 3 leden die zich inzetten voor transpersoonlijke psychologie.
  • De stichting is geregistreerd op het platform De Nieuwe Gevers.
  • Het kantoor is gevestigd aan Catharijnesingel 52, 3511 GC Utrecht.

Hoe wij helpen

De Stichting voor Transpersoonlijke Psychologie werkt met een klein team aan het bevorderen van bewustzijn en persoonlijke groei. Ze organiseren workshops en lezingen om mensen te inspireren tot zelfontwikkeling. Ook bieden ze ondersteuning aan wie op zoek is naar diepere zingeving in het leven.

Waarom

  • Onbekendheid: Er is geen openbare informatie over de maatschappelijke problemen die wij aanpakken.
  • Doelgroep: Onze doelgroep is niet beschreven, waardoor hun specifieke problemen onduidelijk blijven.
  • Informatiegebrek: Het ontbreken van concrete voorbeelden belemmert het inzicht in de problemen van onze doelgroep.