#ImpactStories ✨

Hoe Lou zich inzette voor Stichting Contacthond en hen hielp met: Creatief campagne concept

dashed-line-1
Stichting Contacthond
Stichting Contacthond

De missie van Stichting Contacthond.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
🌳 Impact scale-up fase
📍Vijfhuizen

Contacthond heeft met groot succes nieuwe behandel methoden ontwikkeld waarbij therapiehonden worden ingezet om mensen met psychosociale hulpvragen te helpen. Dankzij dit succes blijft de vraag naar de inzet van therapiehonden groeien. Om aan die groei te voldoen breiden we niet alleen de inzet van onze therapiehonden uit maar delen we onze expertise in ons eigen opleidingsinstituut.

Lees meer
dashed-line-3

Hoe het begon, de hulpvraag

Creatief campagne concept

Veel mensen in Nederland zijn (extreem) bang voor honden. Hun leven is geen feestje, er lopen immers bijna 2,5 miljoen honden in ons land, je komt ze overal tegen. Ons unieke programma en onze therapiehonden helpen mensen van hun angst voor honden af. Met een flitsende campagne maken we mensen bewust dat ze van hun angst kunnen afkomen.

dashed-line-2

Het team

Samen impact maken.

Lou

Lou

Nieuwe Gever

&

Nikki

Nikki

Oprichter

dashed-line-3

De samenwerking

Waar ze samen mee aan de slag gingen

Wat Lou inbracht

  • Creative Concepting 🌕
  • Copywriting ✍️
  • Campagnes 📢
  • Communicatie strategie 🧭
  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
  • Meedenken met bereik van de campagne.
Lees meer
apostrophe-beginning

"Lou was behalve erg enthousiast ook duidelijk in haar stappenplan om een campagne op te zetten. Ze had enorm veel tips voor ons die ook op andere gebieden toepasbaar zijn. Heel fijn als een professional zoals Lou mee kijkt met je website en je adviseert over startegische stappen. We zijn enorm geholpen met haar input en ideeen."

Nikki

Nikki van Stichting Contacthond

De waardering

Bedankt Lou!

dashed-line-3

✨ De impact... ✨

Nikki

Dit haalde Nikki uit het project

📚 Meer kennis in huis
🛣 Slimmere interne keuzes
👁 Meer zichtbaarheid
📣 Professionele communicatie
🧠 Strategischere aanpak
👨‍👨‍👧‍👦 Doelgroep centraal stellen
apostrophe-beginning

“Dit project stelt ons in staat om meer bekendheid te genereren rondom een specifiek programma dat we aanbieden. We kunnen uiteindelijk daardoor meer mensen helpen om van hun angst voor honden af te komen. Daarnaast hebben we geleerd met andere ogen naar onze uitingen te kijken zodat we ook voor toekomstige campagnes beter een idee hebben hoe dat aan te pakken.”

apostrophe-ending

Deze Impact Story delen met anderen?

Deel de publieke link