16032763-e761-403d-8bc7-fd7063b76ac4
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategisch advies over Social Media

Organisatie in het kort

Wij helpen individuen en lokale initiatieven om te dromen, durven en te doen! Kennis, kunde en talenten worden volledig mogelijk benut.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Educatie
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Allerlei mensen met elkaar verbinden, dat kunnen we ook doen via social media, doordat jij ons meedenkt met een goede strategie! Daarbij geven we onze projecten vleugels.

Sandra Holleman

Sandra Holleman

Stichting Una4all

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

Una4all staat voor verbinding aangaan en mensen in hun kracht zetten. Dit willen we uiteraard ook op social media doen. We zitten momenteel in een re-branding en willen daarom onze social media kanalen onder de loop nemen. Tevens willen we kijken welke nieuwe kanalen we het beste kunnen opzetten.

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

  • Je hebt ervaring met het maken van strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise zullen bijdragen aan het optimaliseren van onze online zichtbaarheid.
  • Jij vind het leuk om als sparringpartner te helpen met onze Social Media strategie en het bereiken van ons doel.
🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.
Sandra Holleman
Sandra Holleman Marketing & Communicatie
Stichting Una4all
Stichting Una4all

De missie van Stichting Una4all.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌱 Start-up fase
📍Den Helder

Het doel van Stichting Una4All is mensen in hun kracht zetten vanuit zingeving, door het stimuleren van verbinding vanuit het gedachtegoed van UNA (eenheid, heelheid, zuiverheid en puurheid). Wij stimuleren, ondersteunen en bekrachtigen zowel individuen als groepen en hun verbinding met hun omgeving.

Lees meer

Professionals over Stichting Una4all

Anna
Lieve, mooie vriendelijke stichting. Ik voelde me echt onderdeel van de branding en van het team, en ik voelde mij serieus genomen. Open minded en open voor feedback, leuk contact en goede samenwerking, trots op ons!
Desiree
De samenwerking met Sandra en Wendy was fijn en open. Tijdens de kennismaking klikte het direct. Ze namen me mee in hun visie voor de toekomst en het was even zoeken waar de grootste uitdaging lag voor hen waar ze mijn hulp voor konden gebruiken. Na een kort gesprek met Sandra hebben we samen de focus bepaald en direct doorgepakt. De communicatie met Sandra was ontzettend fijn, het voelde alsof we al langer samenwerkte en het ging erg vlot. We sloten het traject af met een cocreatie sessie met naast Sandra en Wendy nog 2 teamleden. De sfeer was ontzettend positief, iedereen deed enthousiast mee en binnen 1,5 uur hadden we een strategie voor het festival van dit jaar en in de toekomst in beeld gebracht.