1e2cac2f-005c-4f71-8f9f-06da22d80461

Brand style guide

Stichting De Schroef

Stichting De Schroef

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen. We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Help Stichting De Schroef

Brand style guide

Uren

16 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met het handboek kunnen we onze boodschap visueel beter overbrengen en dus meer mensen in beweging brengen en houden.

Saskia Verstappen

Door Saskia Verstappen

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 08 augustus 2023

Waarom we jou nodig hebben

We hebben een logo en huisstijlkleuren, maar binnen de organisatie worden elementen willekeurig gebruikt. Met een guide willen we meer eenheid en duidelijkheid creëren. Het belangrijkste is het huisstijldocument, de thema's en aanvullende materialen zijn optioneel. Kun je ons hiermee helpen?

Wat ga je doen?

  • Een aantal sessie waarin we thema's bespreken als: missie/visie, merkidentiteit, activiteiten, doelgroep etc.
  • Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
  • (in overleg) Aansluitende huisstijl-materialen, denk aan: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.

Wat we al hebben

  • Missie en visie.
  • Huisstijl & Logo.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Merk en/of marketingstrategie.
  • Tone of Voice.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎨 Grafisch Design
🎨 Logo & Huisstijl

Een grafisch designer die een huisstijl handboek kan ontwikkelen die goed aansluit bij de missie, visie en merk van onze organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).

Saskia Verstappen

Help Saskia de Grafisch Design te verbeteren

Saskia is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting De Schroef

Brand style guide

Uren

16 tot 24 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting De Schroef
Stichting De Schroef

De missie van Stichting De Schroef.

🏅Sport en recreatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Drunen

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen.
We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Lees meer