d5542dd8-dcde-4efd-9bca-39467ea13ed4

Interim vrijwilliger: account manager

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: account manager

Uren

1 uur per week

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Al onze vrijwilligers zijn het hierover eens: het werk geeft je een goed gevoel! Een eerlijke start voor elke baby willen we natuurlijk allemaal en op deze manier kan iedereen hier heel praktisch een steentje aan bijdragen.

Team Babyspullen

Door Team Babyspullen

HR medewerker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 30 november 2023

Waarom we jou nodig hebben

Lijkt het jou leuk om te helpen om nog meer samenwerkingsverbanden met bedrijven, serviceclubs en stichtingen te realiseren? En wil jij bijdragen om nog meer baby´s een eerlijke start te geven? Lees dan snel verder! Het accountmanagement team bedrijven houdt zich bezig met samenwerking van bestaande bedrijven die Stichting Babyspullen helpen op divers gebied en aangaan van nieuwe samenwerkingen. Je doet dit niet alleen, maar je werkt samen met andere vrijwilligers in het accountmanagementteam.

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bij het aangaan van samenwerkingsverbanden met bedrijven, serviceclubs en stichtingen, voor min. 4-6 uur per maand.
  • Leg en onderhoud proactief (commerciële) contacten met bedrijven, serviceclubs en stichtingen etc.
  • Je bedenkt commerciële acties waaraan je op een efficiënte wijze opvolging geeft.
  • Je realiseert maximale opbrengsten vanuit de verschillende doelgroepen van de stichting binnen de kaders die hiervoor zijn gesteld.
  • De exacte tijdsinvulling is flexibel in te richten met jouw agenda. We bepalen per maand wat we oppakken en hoe we dat invullen.

Wat we al hebben

  • Een contactpersoon die intern betrokken is tijdens de samenwerking.
  • Interne organisatie informatie (denk aan financiën, programma informatie, operatie en marketing activiteiten).
  • Doelen, challenges en/of kansen die we in de markt zien.
  • Sales strategie en/of nieuwe propositie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧾 Sales
🤓 Business & Analyse

Een Business Developer die voor een periode van min. 6 maanden, kan helpen bij Sales-gerelateerde onderwerpen. Benodigd: ervaring met propositie-ontwikkeling, business model, leadgeneratie.

Team Babyspullen

Help Team de Sales te verbeteren

Team is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: account manager

Uren

1 uur per week

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

dylan 👐 Jaarverslag ontwerpen

💛
rating-stars

"goede communicatie"

dylan

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee! "

Lisanne

Dave 👐 Strategisch advies over LinkedIn

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een mooie club die druk bezig is om verder te professionaliseren. Onwijs waardevol om daar een steentje aan te hebben mogen dragen. Want ieder kind verdient een goede start!"

Dave

Toke 👐 Social Media posts ontwerpen

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een hele leuke organisatie. Niet alleen vanwege het goede doel, maar ook door de leuke mensen die er werken. "

Toke

Marcel 👐 Interim vrijwilliger: Grafisch Designer

💛
rating-stars

"In begin ging het wat stroef, maar daarna alles af kunnen werken voor dit bedrijf."

Marcel

Piet 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd. "

Piet