281562319 445408950919002 1903646047465083081 N

Tone of Voice Guide

Organisatie in het kort

Onze muziek inspireert, start dialoog, brengt verwondering, vertelt geschiedenis en stimuleert reflectie op de actualiteit. Met onze muziek spelen we een belangrijke rol in het bereiken en verbinden van alle inwoners en bezoekers van Den Haag.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Educatie
💛 Welzijn

Project details

⏱️

12-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we ons publiek met de juiste tone of voice nog beter inspireren en enthousiasmeren voor symfonische muziek.

Linda Grau

Linda Grau

Residentie Orkest Den Haag

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Onze marketingstrategie richt zich steeds meer op maatwerk per persona. Elke persona heeft een eigen tone of voice nodig. Hoe vullen we dit zo goed mogelijk in en wat betekent dit voor de corporate communicatie? Kun jij ons helpen met de juiste toon vinden?

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van huidige Tone of Voice.
  • Een document met communicatie richtlijnen voor ons merk (bijvoorbeeld de schrijfwijze, de toon, voor wie (doelgroepen), terminologie (wat zeggen we wel & en wat niet), etc.)
  • We hebben een Tone of Voice Guide nodig die zowel richtlijnen geeft voor elk van onze persona's, maar die ook overkoepelend en dus op alle segmenten van toepassing zijn.
  • Startplan met duidelijke praktijk voorbeelden.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een communicatie expert die een duidelijke Tone of Voice Guide kan opstellen. Benodigd: ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

✍️ Copywriting
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Je huidige missie, visie en waarden.
  • Een idee van de persoonlijkheid die je graag wilt overbrengen.
  • Doelgroepomschrijving.
Residentie Orkest Den Haag

De missie van Residentie Orkest Den Haag.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Onze muziek, liveoptredens en educatieve programma’s verbinden, dagen uit, verrassen en laten je genieten. Onze artistieke interpretatie van muziek creëert dat unieke moment waarbij muziek, soms al eeuwenoud, ineens weer helemaal van nu is. Het orkest is altijd op zoek naar de relevantie van muziek op een eigentijdse, jonge en frisse manier.

Lees meer