Home Header (1)

Nieuwe doelgroep in kaart brengen

Organisatie in het kort

Wij halen jonge mensen in Zuidelijk Afrika uit de armoede, geven hen perspectief en dragen bij aan de ontwikkeling van het land. Dit doen we door hen studiebeurzen te geven die hun leven zal veranderen. Wij geven ze kracht, moed en de middelen om iets te gaan maken van hun leven.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Armoede
💛 Educatie
💛 Mensenrechten

Project details

⏱️

20-30 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we uitkomen bij nieuwe zakelijke donateurs, zodat we meer jongeren in armoede kunnen helpen met onze studiebeurzen.

Teun Wolters

Teun Wolters

Reach out education

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Momenteel hebben we individuele kleine donoren. Om onze stichting levensvatbaar te houden en meer studenten te kunnen helpen, willen we opschalen. Daarom zoeken we groepen (bijv. bedrijven, ind. zakenlieden) die ons willen steunen, maar wie zijn dat en waar bevinden ze zich? Kun je ons daar mee helpen? Jouw ondersteuning is enorm waardevol.

Hier zijn we naar op zoek

  • Hulp met het in kaart brengen van nieuwe doelgroep segmenten.
  • Inzichten in deze doelgroepen (verkregen door doelgroeponderzoek via bijvoorbeeld interviews, enquêtes of deskresearch) vertaald naar klantsegmenten die wij intern kunnen gebruiken.
  • Advies over de potentie van de verschillende doelgroepen en tips in het benaderen ervan.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een business developer of marketeer die een kwantitatief marktonderzoek kan uitvoeren en deze kan vertalen naar doelgroepsegmenten. Benodigd: ervaring met kwantitatieve onderzoeksmethoden zoals enquêtes of deskresearch.

Dit hebben we al in huis

  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Kansen in de markt, die we zelf zien.
  • Missie en visie.

  • Je kan me ook alvast een vraag stellen via de knop hieronder!
Reach out education
Reach out education

De missie van Reach out education.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Apeldoorn

We verstrekken studiebeurzen aan middelbare scholieren en studenten in beroeps- en hoger onderwijs in Zuidelijk Afrika. Zonder onze hulp kunnen ze niet naar school, blijven ze in armoede, hebben ze weinig toekomstperspectief en/of zijn ze genoodzaakt om ongewenst te trouwen. Wij geven ze kracht, moed en de middelen om iets te gaan maken van hun leven.

Lees meer