
Social Media Strategie Review Sessies
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 3-6 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw expertise kunnen we internationaal goed groeien en daardoor meer impact maken om de oceanen te beschermen!

Ilco van der Linde
OceanLove
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
We denken dat ons thema (inclusief de actualiteit), onze naam, missie en doelen, hele goede kansen bieden voor een snelle, internationale groei op social media. Die kansen willen we dan ook zo goed mogelijk uitnutten met ons team. Om hier zeker van te zijn, hebben we jouw expertise nodig om te kijken of we op de goede weg zitten hiermee!
Wat hebben we nodig?
- 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen binnen onze strategie kunnen bespreken als: doelstellingen, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
- Beoordeling op onze social media strategie: verbeteringen, aanvullingen, pakkende voorstellen.
- Een startplan met adviezen en concrete next steps voor de uitvoer.
- Tips rondom soft launch op 8 juni.
- Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
- Eén keer per maand een korte check-in voor inhoudelijke feedback op documenten en voortgang (in overleg met jou).
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
- Je hebt ervaring met het maken van strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
- Jouw inzichten en expertise zullen bijdragen aan het optimaliseren van onze online zichtbaarheid.
- Jij vind het leuk om als sparringpartner te helpen met onze Social Media strategie en het bereiken van ons doel.
Wat hebben we al?
- Bestaande Social Media Strategie met onze doelen, kanalen, ect, die we zullen delen na de match.
- Onze huidige Social Media kanalen.
- Missie en visie.
- De doelgroep(en) die we willen bereiken.
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.


De missie van OceanLove.
Er is te weinig liefde voor de oceanen, de kraamkamer van al het leven op land en in de zee. Koralen en diersoorten sterven uit. Door klimaatverandering, overbevissing en vervuiling; 23.000 kilo plastic per minuut... Er is niet alleen meer informatie nodig. Met fotografie, gedichten, story-telling, interviews, etc willen we in de harten komen van velen. Want je beschermt waar je van houdt.
Lees meer