Jerry Wang U98nbetbj4m Unsplash

Campagne bedenken community vergroten

Organisatie in het kort

We zetten ons in om mensen met chronische nierschade en hun omgeving te ondersteunen, zodat ze zoveel mogelijk kunnen leven zoals ze willen. Wij bieden steun, informatie, ontmoeting en komen op voor hun belangen. Zij staan er niet alleen voor.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Gezondheid en ziektebestrijding
💛 Welzijn
💛 Wetenschap en onderzoek

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

Een energieke en inspirerende campagne helpt nierpatiënten om hen te wijzen op de rijkdom aan informatie en mogelijkheden om contact te zoeken met lotgenoten op nieren.nl.

Erwin van Asselt

Erwin van Asselt

Nierpatiënten Vereniging Nederland

Projectomschrijving

Waarom we dit project starten?

We willen graag het bereik van het platform nieren.nl vergroten omdat we weten dat de info en lotgenoten contact heel waardevol is voor patiënten. Heb je zin om samen met ons een leuk campagne idee te bedenken om onze community onder de aandacht te brengen?

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het betreft alleen het opleveren van het concept.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Nierpatiënten Vereniging Nederland
Nierpatiënten Vereniging Nederland

De missie van Nierpatiënten Vereniging Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍Bussum

Een nieraandoening heeft niet alleen lichamelijke, maar vaak ook psychische en sociale gevolgen. Mensen met chronische nierschade en hun naasten ondersteunen wij in het leven met een nierziekte. Afgestemd op hun behoefte, belangen en op de manier die voor hen werkt. Door krachten en ervaringen te bundelen, zetten we samen in op optimale kwaliteit van leven en zorg. Wij zorgen ervoor dat zij er niet alleen voor staan.

Lees meer

Professionals over Nierpatiënten Vereniging Nederland

Marijke 👐 Campagne bedenken community vergroten

Marijke
NVN is een enorm positieve, betrokken partij die samen de schouders eronder zetten en je echt helpen om het beste uit het project te halen. Ze denken mee, zijn kritisch (op een fijne, opbouwende manier) en luisteren écht naar je.

Kristian 👐 Video

Kristian
De eerste briefing was helder en duidelijk. Vervolgens een fijne draaidag gehad met twee vrijwilligers op het kantoor van NVN. Gedurende de feedbackrondes was de communicatie soms wat stroef en veranderde de opgestelde opdrachtscope - mede door wisseling van contactpersoon. Uiteindelijk toch tot een gewenst eindresultaat gekomen.

Karen 👐 Call: Communicatie specialist

Karen
Ja maar we zijn nog niet klaar hoor, dus we gaan nog even door.

Erleyne 👐 Redigeren van teksten

Erleyne
Ik heb een hele fijne samenwerking gehad met Petra. Als het nodig was, konden we snel schakelen. Ze was erg betrokken en enthousiast over het project.